سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور تاکيد کرد

بازنگری قراردادهای هوایی شرکت‌های خارجی

مديرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور تاکيد کرد: با همکاری سازمان هواپيمايی کشوری، موافقت‌نامه‌های هوايی را افزايش می‌دهيم تا پروازهای خارجی فرودگاه‌هایی که زيرساخت لازم را دارد، افزايش ‌يابد.

به ‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌ عمومي فرودگاه آبادان؛ محمدعلي ايلخاني در بازديد از طرح‌هاي عمراني در دست اجراي فرودگاه آبادان گفت: ميزان سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در فرودگاه‌هاي کشور، مشارکت 50 درصدي در تامين سرمايه طرح‌هاست و اين شرکت با همکاري وزارت را‌ه‌وشهرسازي براي اين کار
آمادگي دارد.

وي تقويت همکاري با ديگر شرکت‌هاي هواپيمايي درجهت افزايش پروازها را راهبرد وزارت راه‌ و شهرسازي خواند و افزود: تحقق اين مهم، مستلزم بازنگري در قراردادهاي هوايي شرکت‌هاي خارجي با ايران و اصلاح برخي قوانين داخلي است.

ايلخاني با بيان اينکه افزايش پروازها براساس قانون عرضه و تقاضا انجام مي‌شود ، افزود: ميزان تقاضا در آبادان و خوزستان براي افزايش پروازها بالا است.

ايلخاني، نوسازي ناوگان هواپيمايي کشوري را راهبرد ديگر وزارت راه و شهرسازي خواند و اظهار اميدواري کرد در خريد هواپيماي جديد، گشايش حاصل شود يا تعدادي هواپيما نوسازي و بازسازي شود.

مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور، با بيان جايگاه فرودگاه آبادان در نقل و انتقال مسافر گفت : اين فرودگاه به لحاظ برخورداري از زيرساخت‌هاي عمليات هوانوردي مطلوب است.

وي ابراز اميدواري کرد براي روند اجراي طرح‌هاي عمراني در فرودگاه آبادان، با همکاري مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند براي احداث پايانه 5 هزار مترمربعي در اين فرودگاه به توافق برسيم.
وي گفت: در اين صورت مي‌توان در طرح جامع فرودگاه آبادان بخش پايانه خارجي را از نو ساخت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.