سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکصد و سیزدهمین جلسه شورا شهر :

مصوب انجمن‌های شورایاری‌‌ها اصلاح می‌شود

یک فوریت طرح بررسی اصلاح موادی از مصوب تشکیل انجمن‌های شورایاری شورای اسلامی شهر تهران امروز به تصویب اکثریت اعضا رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بررسی یک فوریت طرح اصلاح موادی از مصوبه تشکیل انجمن‌های شورایاری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخابات پیشروی شورایاری‌ها بر مبنای مصوبه سال 88 در این خصوص افزود:با توجه به وضع موجود شورایاری‌ها به لحاظ تحصیلاتی، سن و شغلمطابق بررسی‌های صورت پذیرفته‌ لازم است در برخی از مصوبه‌ تشکیل انجمن شورایاری‌ها تجدید نظر صورت پذیرد.
 
وی  با بیان اینکه تاکنون دو جلسه در ستاد جهت بررسی اصلاحات برگزار شده است اظهار داشت: علت بیان این مسئله به صورت یک فوریت در شورا به این دلیل بوده است تا نظرات اعضای شورا پس از بیان آن در صحن در کمیسیون تخصصی بررسی شود.
 
چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها خاطر نشان کرد:علت بیان این مصوبه به صورت یک فوریت تنها دریافت نظرات اعضا و اعمال سریع آن جهت اصلاح این طرح بوده است.
 
محسن سرخو و اقبال شاکری به عنوان دو عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید داشتند که این طرح پس از تصویب یک فوریت جهت دریافت نظرات سایر اعضاء به تمامی‌ کمیسیون‌ها ارضاء شود.
 
سالاری عضو دیگر شورای شهر در رابطه با بررسی یک فوریت این طرح، تغییرات اساس نامه‌ انجمن شورایاری‌ها را فرصتی برای اعضا دانست و افزود:اما باید در نظر داشت که زمان در نظر گرفته شده برای بررسی روایل زمان کمی است و باید زمان بیشتری به آن اختصاص یابد.
 
گفتنی است،بررسی طرح اصلاح موادی از مصوب تشکیل انجمن‌های شورایاری شورای اسلامی شهر تهران به تصویب اکثریت اعضا رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مصوبه ، انجمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.