سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکصد و سیزدهمین جلسه شورا شهر:

تقدیر مسجد جامعی از روزنامه همشهری/ طرح اجرای پیاده‌راه کتاب یادگاری از شورای چهارم خواهد شد

عضو کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری استان تهران، از تمام خبرگزاری ها و روزنامه‌ها به خصوص روزنامه همشهری جهت انتشار اخبار مربوط به حضور اعضا در کتاب‌فروشی‌ها تشکرمی‌کنم.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری استان تهران با اشاره به حضور مسئولان و چهره های تأثیرگذار به مناسبت هفته کتاب در کتابفروشی‌ها و انتشارات برخی شهرها نظیر شیراز مشهد قم و اصفهان و تهران افزود: اینکه باید از تمامی این افراد که حضورشان سبب رونق بخشیدن به عرصه کتاب شد تشکر نمود.

وی در ادامه با بیان تأثیرگذاری خبرگزاری ها سایتها و فضای مجازی در خصوص انعکاس ای اخبار و نقش آنان در رونق بخشیدن به کتاب اظهار داشت: باید از روزنامه همشهری و برخی از روزنامه‌ها دیگر تشکر نمود که اخبار مرتبط در این زمینه را در صفحه نخست خود منتشر نمودند.

این عضو شورای شهر طرح اجرای پیاده راه کتاب از چهارراه ولیعصر تا خیابان انقلاب را عاملی دیگر جهت ترغیب شهروندان به کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش دانشگاه درعرصه‌های سیاسی، اقتصادی فرهنگ و تاریخی ایجاد پیاده راه در این مکان می‌تواند یادگاری از شورای چهارم برای شهروندان باشد.

مسجدجامعی در پایان با اشاره به آغاز هفته کتاب پس از هفته بسیج خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌هایی با محوریت توزیع کتاب‌های خاطرات دوران دفاع مقدس می‌تواند مؤثر باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: همشهری ، یادگاری ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.