سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکصد و سیزدهمین جلسه شورا شهر:

خانه‌های نوساز هم در منطقه 9 نشست پیدا می‌کند

عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران گفت: خاک زمین منطقه 9 سست است به صورتی که خانه‌‌‌های نوساز نشست پیدا می‌کند و نمونه آن از کوچه زینعلی نژاد دیده شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، رحمت‌اله حافظی عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری در مورد مشکلات منطقه9 افزود: مسائلی که به محیط زیست و خدمات شهری در این منطقه مربوط است از جمله‌ محله شهید دستغیب‌ است که  لوله سوخت هواپیما‌ از آنجا تا فرودگاه کشیده شده و به گود برداری این منطقه مشکلاتی وارد می‌کند و غرب آن محله نیز دچار مشکلات نیمه صنعتی است همچنین خاک زمین محله سست است و خانه‌های نوساز هم که نمونه آن در کوچه زین‌علی نژاد‌ دیده شده نشست پیدا می‌کند.
 
وی اظهار داشت: خیابان‌ تقاطع امام  به سمت خیابان دستغیب دچار افزایش ترافیک و آلودگی صوتی است همچنین ساخت و ساز‌های بالای ده طبقه در این محله مشکلاتی در آینده برای شهروندان ایجاد می‌کند.
 
 
حافظی‌ تاکید کرد: محله امام زاده عبداله فاضلاب ندارد و با وجود اینکه شهرداری هفته‌ای یکبار لایروبی انجام می‌دهد ولی بوی نامطبوع فاضلاب در آن محله به مشام می‌رسد همین طور مسیر خیابان استاد معین هنوز باز نشده است و انتهای خیابان امام زاده عبداله به تعویض احتیاج دارد، فضای سبز منطقه 9 وضعیت خوبی نداشته و با وجود بیست و هفت هزار جمعیت تنها یک پارک فرهنگی دارد که دچار نقص روشنایی است همچنین انتهای خیابان صفری و کمالی مکان‌های ناامنی  شناخته ‌ شده‌اند که در ابتدای خیابان صفوی زمین بایری در جوار مدرسه دو شیفته‌ وجود دارد و نمونه فضای ناامن برای این محل و دانش آموزان است.
 
این عضو شورا تصریح کرد: از ابتدای پل پاستوریزه کارخانجات و کاراژ‌های زیادی وجود دارد و در محله مهرآباد جنوبی کارخانه‌ کفش ملی نیمی از محله را تسخیر کرده است همچنین در محله سرآسیاب شرکت‌های زیادی محله را دچار آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی کرده است.
 
وی خاطر نشان کرد: چاپ‌خانه‌ای در محله شهید رضوی هواکش را به سمت بیمارستان نصب کرده  که مواد شیمیایی آلاینده‌ها را  به محله سرازیر می‌کند و بهتر است این مشکلات هر چه سریعتر رفع شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.