سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش

نظام‌نامه نظارت و بازرسی در حال تدوین است/ سامانه پاسخگویی به شکایات طراحی شد

مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش از طراحی سامانه پاسخگویی به شکایات خبر داد و گفت: نظام نامه نظارت و بازرسی در حال تدوین است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید رحیم میرشاهولد مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مسئولان ارزیابی عملکرد شهرستان‌های استان تهران از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات در چند استان به صورت آزمایشی خبر داد، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری در آموزش و پرورش مغفول مانده که بسیار قابل توجه است.

مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش باید مولد و ایده‌پرداز باشد زیرا آموزش و پرورش با در اختیار داشتن پتانسیل‌هایی همچون مدیر مدرسه، معلم، دانش‌آموز و اولیای دانش‌آموزان، بخش عظیمی از ظرفیت‌های جامعه را در اختیار دارد.

وی به رویکردهای نظارتی وزارتخانه اشاره و خاطرنشان کرد: نظام‌نامه نظارت و بازرسی در حال تدوین است و این نظارت باید میدانی و رو در رو در سطح مدرسه عملیاتی شود.

میرشاهولد گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات طراحی شده است و به صورت آزمایشی در استان‌های تهران، خراسان رضوی، چهار محال بختیاری و قزوین در حال اجراست که هدف از طراحی این سامانه، حذف انبوه پاسخگویی سریع با شکایات است.

مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: سالم سازی روابط اداری و پاسخگویی به ارباب رجوع مهمترین شاخصه ارزیابی عملکرد است و در واقع زمانی خطا در مدیریت اتفاق می‌افتد که ارزیابی عملکرد درست عمل نکند.
انتهای پیام/
برچسب ها: نظام نامه ، تدوین ، بازرسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.