سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده:

وظیفه نیروی هوایی پشتیبانی از نیروهای زمینی و دریایی است

معاون هماهنگ کننده نیوری هوایی ارتش گفت: وظیفه نیروی هوایی پشتیبانی نیروهای زمینی و دریایی است اما هر لحظه رزمایشی برگزار شود قطعاً از آن پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم ترحیم مادر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری این مراسم از سوی نهاجا اظهار داشت: شهید بابایی یک انسان متدین، مومن و ولایتمداری بود و همیشه در تمام مراحل زندگی به دنبال جلب رضایت خداوند متعال بود.
 
وی تصریح کرد: شهید بابایی افسری دلاور، شجاع و با تدبیر بود که نقش برجسته‌ای در دوراتن دفاع مقدس ایفا کرده است و در مکتب شهادت پرورش یافته بود که در نهایت اوج گرفت و به آسمان رفت.
 
معاون هماهنگ کننده نهاجا ادامه داد: همچین شخصیتی به یقین در دامن یک مادر بزرگوار، متدین و برجسته پرورش یافته بود و به حتم مادر گرامی این شهید بزرگوار در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و دعا می‌کنیم به امید خدا حضرت زهرا(س) شفیع این مادر بزرگوار و با تقوا باشد.
 
وی در پایان در رابطه با حضور نیروی هوایی ارتش در رزمایش نیروی در یایی ارتش خاطرنشان کرد: وظیفه نیروی هوایی پشتیبانی نیروهای زمینی و دریایی است اما از جزئیات بیشتر این رزمایش با نداجا اطلاعاتی ندارم اما هر لحظه رزمایشی برگزار شود قطعاً از آن پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.