سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

پروژه بزرگ راه آهن چهارمحال و بختیاری مهمترین پروژه زیربنایی کشور

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه بزرگ راه آهن این استان به عنوان یکی از مهمترین پروژه های زیربنایی کشور اعلام شده است.

قاسم سلیمانی در جمع عکاسان سفر رییس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری افزود: صندوق ملی توسعه با ایجاد فاینانس، برای احداث خط راه آهن این استان موافقت کرده است.

به گفته وی، پروژه راه آهن استان چهارمحال و بختیاری در سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به این استان تصویب شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این پروژه به صورت یک خطه، اعتباری افزون بر 60 هزار میلیارد ریال و برای دو خطه شدن، اعتباری افزون بر 12 هزار میلیارد نیاز است و این پروژه فلات مرکزی ایران را به جنوب و خلیج فارس متصل می کند.

وي تصریح کرد: این پروژه پس از بهره برداری، بیش از 200 هزار میلیارد ریال درآمد برای کشور به همراه خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر استانی رییس جمهوری و اعضای کاروان تدبیر و امید چهار طرح بزرگ راه آهن، زنجیره فولاد سرد و گرم، طرح جامع گردشگری و طرح انتقال آب بن، بروجن تصویب شد.

اسماعیل کریمیان مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: عکس های خبری از جذابیت بالایی برای مخاطب برخوردارند و در سفر دولت تدبیر و امید به استان چهارمحال و بختیاری، عکاسان نقش پر رنگی داشتند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: گاهی یک عکس بیش از چندین خبر برای مخاطب گویا و مهم است.

سید قدیر مرتضوی افزود: پیش از این عکاسان چهارمحال و بختیاری نمایشگاه عکسی از سفر دولت تدبیر و امید را در معرض دید عموم قرار دادند.

در این نشست احمد تاجی، رضا زیرک پور، امین پاسی شیرازی، علی رضا معتمدی، بهروز قادری، سعید مولوی و محمود رییسی، آلبوم عکس سفر دولت تدبیر و امید را به استاندار چهارمحال و بختیاری اهدا کردند.

انتهاي پيام/ش/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.