سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

افتتاح دو پروژه شهري همزمان با سالروز حماسه اسلامي ششم بهمن سال 60 آمل

شهردار آمل از افتتاح اين پروژه و پارك ليليوم در خيابان نور همزمان با سالروز حماسه اسلامي ششم بهمن سال 60 آمل خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، احمد اميرسليماني شهردار آمل با تاکید بر تسریع در روند اجرای اين پروژه عمراني كه هزينه تملك و اجراي آن 50 ميليارد ريال مي باشد،گفت: این مهم به ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام سرد سال بسیار حائز اهمیت است زيرا بازگشايي اين خيابان ترافيك بلوار شيخ فضل الله نوري و ميدان فجر را تا حد زيادي كاهش خواهد داد.

اميرسليماني اجرای پروژه های عمرانی در خيابان نور را مهم ارزیابی کرد و افزود: اساس پیش بینی و اجرای طرح های عمرانی در سطح اين منطقه در عرصه های مختلف ، ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان است.

وی پیش بینی پروژه های عمرانی را بر اساس نیاز زندگی شهروندی خواند و عنوان کرد : اجرای طرح های عمرانی از جمله احداث پارك ليليوم در بلوار شيخ فضل الله نوري به مساحت 3 هزار متر مربع با هزينه اي معادل 30 ميليارد ريال كه سازمان پاركها و فضاي سبز به عنوان مجري اين پروژه مي باشد از ديگر برنامه های مهم اين شهرداری می باشد.

شهردار آمل با تاکید بر تسریع تکمیل پروژه پیاده روسازی بلوار شيخ فضل الله نوري ، اظهار داشت : پياده روسازي بلوار مذكور به مساحت 11 هزار متر مربع يكي ديگر از اولویت های کاری این شهرداري است که با هدف تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان با قوت بسیار در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شهرداری ، سالروز ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.