سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور خبر داد:

افتتاح راه آهن گرگان اینچه برون در 12 آذر ماه / بهسازی قطعات 2 و 3 آزاد راه تهران شمال

مراسم افتتاح راه آهن _گرگان اینچه برون با حضور سه رییس جمهور کشورهای ایران ،ترکمنستان وقزاقستان 12 آذر ماه امسال افتتاح می شود.

علی نورزاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با بیان اینکه  پروژه راه آهن گرگان  اینچه برون  در 12 آذرماه امسال به بهره برداری می رسد،افزود:  این مراسم با حضور سه رییس جمهور کشورهای ایران ،ترکمنستان وقزاقستان  12 آذر ماه امسال افتتاح می شود.

وی درادامه افزود: راه آهن گرگان _اینچه برون  به لحاظ کریدوردر بین سه کشور قرار دارد و دارای ترانزیت کالا ومسافر است  و نقش اساسی برای ایران ،ترکمنستان و قزاقستان  دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور درادامه اظهار داشت: طول این راه‌آهن 960 کیلومتر است که 82 کیلومتر از این راه آهن در کشور ایران قراردارد و 700 کیلومتر آن داخل کشور ترکمنستان قرار دارد.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه قطعه اول آزاد راه تهران –شمال توسط تفاهم نامه ای که میان وزارت راه وشهرسازی ،بنیادمستضعفان منعقد گردی تا 2 سال آینده به بهره برداری می رسد افزود: طول این قطعه 32 کیلومتر است  و مردم ایران بعد از 18 سال شاهد بهره برداری ازاین آزاد راه هستند.

نورزاد در ادامه در خصوص ترافیک آزاد راه تهران - شمال اظهارداشت: به دنبال بهسازی قطعه 2 و3 هستیم و تا در پیک ترافیک  مشکلی برای مسافران در این آزاد راه ایحاد نشود.

معاون شرکت زیر ساخت های کشور در ادامه به آزاد راه حرم تا حرم اشاره کرد گفت: این پروژه به سرعت درحال پیشرفت است  و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی درادامه افزود: طول این پروژه 156 کیلومتر است و یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی کشور به شمار می رود.

نورزاد درادامه گفت: بودجه امسال شرکت زیر ساخت ها 2 هزار میلیارد تومان است که تا کنون 72 درصد از آن پرداخت شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.