سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تریلر جدید "انتقام جویان: عصر اولترون"

کمپانی مارول تریلر جدیدی را از فیلم "انتقام جویان: عصر اولترون" ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ کمپانی مارول تریلر جدیدی را از فیلم "انتقام جویان: عصر اولترون" ارائه کرد.
 
"انتقام‌جویان مارول: عصر اولتران" یا "انتقام‌جویان: عصر اولتران" نام یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی و نویسندگی جاس ویدون است که مارول استودیوز تهیه‌کنندگی و والت دیزنی استودیوز موشن پیکچرز توزیع آن را بر عهده دارند. این فیلم بر اساس کمیک‌بوک‌های مارول کامیکس و مجموعه‌ای با همین نام ساخته می‌شود و دنبالهٔ فیلم انتقام‌جویان است. این فیلم یازدهمین اقتباس سینمایی از انتشارات شرکت مارول می‌باشد. رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافالو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز و ساموئل ال. جکسون همان نقش‌های خود در فیلم اول را تکرار خواهند کرد و جیمز اسپادر، الیزابت اولسن، آرون تایلر-جانسون و توماس کرتشمن دیگر بازیگران این فیلم هستند. در انتقام‌جویان: عصر اولتران، انتقام‌جویان باید با اولتران، موجودی که خود به دست بشر ساخته شده و کمر به نابودی بشریت بسته، مبارزه کنند.
 
ساخت این فیلم در می ۲۰۱۲ و پس از موفقیت فیلم اول اعلام شد. ویدون برای ساخت این فیلم مجدداً استخدام شد و تا آوریل ۲۰۱۳ فیلم‌نامهٔ اولیه را نوشت. بعد از آن انتخاب بازیگران آغاز شد. فیلم‌برداری اولیه از فوریهٔ ۲۰۱۴ در آفریقای جنوبی آغاز شد و فیلم‌برداری اصلی از مارس تا اوت ۲۰۱۴ ادامه داشت. بیشتر صحنه‌های این فیلم در شپرتون استودیوز در ساری ضبط شد و ایتالیا، کره جنوبی و شهرهای دیگری از انگلستان، از لوکیشن‌های این فیلم بودند.
 
انتقام‌جویان: عصر اولتران ۱ می ۲۰۱۵ در آمریکای شمالی به صورت دوبعدی و سه‌بعدی آی‌مکس اکران خواهد شد.
 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.