سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

جوانان پرنشاط آماده‌اند تا تحریم‌ها را دور بزنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان پرنشاط ایران اسلایم آماده‌اند تا تحریم‌ها را دور بزنند و جوانان با انگیزه‌ای داریم که می‌توانند کارهای مهمی انجام داده و دنیا را حیرت‌زده کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانان پرنشاط ایران اسلامی آماده‌اند تا تحریم‌ها را دور بزنند و جوانان با انگیزه‌ای که داریم که می‌توانند کارهای مهمی انجام داده و دنیا را حیرت‌زده کنند.

وی افزود: جوانانی که با انگیزه در جبهه‌ها نقش‌آفرینی کرده و آن حماسه‌‌ها را آفریدند، با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و امکانات کمی که داشتند تولید را راه‌اندازی کردند و امروز حدود یکصد هزار شغل ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی جوانان در اقتصاد مقاومتی و باورپذیری مدیران اقتصادی و دانستن قدر جوانان خاطرنشان کرد: اگر امروز جوانان توسط مسئولان حمایت شوند، می‌توانند اقدامات مهمی انجام دهند و باید قدر جوانان را دانست، همان‌طور که فرماندهان در دفاع مقدس قدر جوانان را می‌دانستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.