سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکو در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت تعیین تکلیف مترو حرم امام خمینی(ره) تا پرند

نماینده مردم رباط کریم، بهارستان و پرند گفت: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم نسبت به تعیین تکلیف مترو حرم امام خمینی(ره) تا پرند اقدام جدی را در دستور کار خود قرار دهد و از آنجا که مردم رباط کریم و بهارستان به شدت از این موضوع نگران و ناراحت هستند، لذا خواهان تکمیل این پروژه ملی هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم، بهارستان و پرند در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهم نسبت به اختصاص و راه اندازی شبکه تلویزیونی مستقل در شهرستان‌های استان تهران با داشتن جمعیتی بالغ بر 4 میلیون نفر دستورات لازم را صادر فرمایند، چرا که تمامی حوزه‌های انتخابیه همکاران دارای شبکه‌های تلویزیونی مستقل برای انعکاس اخبار مربوط به حوزه و نمایندگان است.  
 
وی هم چنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم نسبت به تعیین تکلیف مترو حرم امام خمینی(ره) تا پرند اقدام جدی را در دستور کار خود قرار دهد و از آنجا که مردم رباط کریم و بهارستان به شدت از این موضوع نگران و ناراحت هستند، لذا خواهان تکمیل این پروژه ملی هستند.
 
نکو تصریح کرد: از وزیر کشور می‌خواهم نسبت به تعیین تکلیف شهردار شهرستان شهر رباط کریم که حدود سه ماه است در بلاتکلیفی و فاقد شهرداری به سر می‌برد، دستورات لازم را صادر نمایند.
 
وی ادامه داد: مردم شهرستان امروز مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار گرفته‌اند که این موضوع هم اضافه شده و این شهر تاریخی با گذشت سه ماه هنوز فاقد شهردار است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: هم چنین از وزیر کشور می‌خواهم نسبت به حل مشکلات عدیده شهر پرند مقدمات لازم را فراهم کنند و اگر نسبت به این مشکلات اقدام مثبت برداشته شود.  
 
وی گفت: فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در شهرستان رباط کریم واقع شده اما متاسفانه عوارض آن برای شهر ری سرازیر است در حالی که آلودگی‌های صوتی و زیستی آن متوجه مردم این شهر است لذا خواهشمندم نسبت به این موضوع تجدیدنظرشود.
 
این نماینده مردم رباط کریم خاطر نشان کرد: از استاندار تهران می‌خواهم موضوعی که اتفاق افتاده، که اخیرا استاندار تهران اقدام به انحلال شورای شهر آبعلی کرده است، که این برای نمایندگان شهرستان‌های استان تهران به ویژه "مشهدی عباسی" نگران کننده است که بایستی حداقل این موضوع با این برادر مطرح می‌شد که ببینیم موضوع از چه قرار است.

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن ، تذکر ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.