سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم‌اندیشی‌های 13 گانه محله‌ای پژوهش/ و آسیب‌های اجتماعی در منطقه 12 برگزار می‌شود

مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه 12، از برگزاری هم‌اندیشی‌های 13 گانه محله‌ای پژوهش و آسیب‌های اجتماعی در این منطقه خبر داد.

مهدیه رستمی مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری هم‌اندیشی‌های 13 گانه محله‌ای پژوهش و آسیب‌های اجتماعی در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره مطالعات اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته پژوهش از 8 تا 15 آذر ماه سال 93 درمحلات 13 گانه منطقه 12، ارتقای مشارکت‌های محله ای و مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سلامت، امنیت و رفاه حال شهروندان در منطقه 12 در دست اجرا است.

رستمی اظهار داشت: در این طرح 13 هم اندیشی پژوهش محله پیرامون موضوع‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی با توجه به شرایط موجود در هر محله با حضور کارشناسان دانشگاهی، اساتید،دانشجویان و پژوهشگران، نهادهای علمی و شهروندان در محلات 13 گانه منطقه12 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری هم‌اندیشی‌های 13 گانه پژوهشی محله آسیب‌های اجتماعی در محلات 13 گانه منطقه12، ارائه طرح‌ها و ایده‌های محله‌ای و مردمی برگزاری نشست‌های تخصصی ارائه نتایج پژوهش‌ها و . . .  تبیین راهکارهای اجرایی، اجرای تحقیقات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی از اقدامات اجرایی این طرح است.

رستمی خاطر نشان کرد: بررسی مهاجرت درون شهری و تاثیر آن بر شکل گیری آسیب های اجتماعی در بازار بزرگ تهران، بررسی تداخل محله تجاری و مسکونی و تاثیر آن بر آسیب‌های اجتماعی در بهارستان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، دانشجویان ، محلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.