سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امان از دوقلوهای دردسرساز؛

دوقلوهايی كه مادرشان را به كما بردند

زن جوان مينابی كه پس از تولد دوقلوهايش به كما رفت، باعث شد تا مردم بخش شرقی هرمزگان به مسايل زايمان و بهداشت و درمان حساستر شوند.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران؛ به كما رفتن اين زن جوان پس از تولد نوزادانش ذهن مردم و جامعه پزشكي را نا خود آگاه به ياد مرگ زني انداخت كه در سال 89 واكنشهاي بسياري را به دنبال داشت.

در اين روزهاي اخير،" ا.تقوايي فرد" پس از عمل سزارين  در يكي از بيمارستانهاي ميناب به كما رفته كه هم اكنون از سطح هوشياري كمي نيز برخوردار است و در بخش مراقبتهاي ويژه اين بيمارستان بستري است.

همسر اين خانوم 22 ساله گفت: در تاريخ 21 آبان اواخر شب همسرم را براي انجام عمل سزارين به بيمارستان منتقل كردم. همسرم تا 24 ساعت قبل از زايمان در بيمارستان بستري بود و حالت طبيعي داشت. سرانجام پس از 24 ساعت همسرم را به اتاق عمل براي انجام عمل سزارين منتقل كردند.  پس از انجام عمل و تولد دوقلوها همسرم را از اتاق عمل خارج كردند.

 وي ادامه داد: پس از انتقال همسرم به بخش متوجه شدم بخيه‌ها شروع به خونريزي كردند كه كادر درماني بيمارستان اعلام كردند اين امر طبيعي است.

وي افزود: فرداي بعد از عمل پزشك به همسرم گفت  براي اينكه بخيه ها با فاصله انجام گرفته مجبور هستيم دوباره بخيه بزنيم.بعد از تعويض بخيه ها حال عمومي همسرم رو به وخامت گذاشت و پزشك مربوطه وي را به اتاق عمل انتقال داد كه متوجه شدم پزشكان كبد و كليه همسرم را معاينه كردند اما با ناباوري تمام همسرم به كما رفت.

در ادامه نوروزيان رييس اداره روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان در مورد علت به كما رفتن اين زن جوان گفت: در تاريخ 18 آبان بيمار در مطب مورد معاينه قرار مي گيرد  كه پزشك معالج به علت مسموميت ناشي از بارداري نامه بستري فوري وي را صادر مي كند.

وي ادامه داد: متاسفانه بيمار توجهي به اين موضوع نكرده و 2 روز بعد به بيمارستان مي رود كه پس از عمل دچار مسمويت ناشي از بارداري مي شود.

انتهاي پيام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
نادری
۲۱:۱۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
چرا نوشته اید دو قلوها مادرشان را به کما بردند بنویسید بی عرضه بودن کادر درمان باعث شد
مهسا
۱۲:۴۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
خب نمی تونست خانم دکتر تو مطب براش توضیح بده که چه خطری در کمینشه؟!!
شاید اینطوری الان به کما نرفته بود