سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن زاده: باید سختگیرانه و منطقی در مورد دربی رای صادر کنیم!

رئیس کمیته انضباطی درباره شهرآورد 79 اعلام کرد که رای تخلف‌های این دیدار پس از ارائه گزارش های مسئولین برگزار کننده و جمع بندی مواردی که ناظران انضباطی مطرح کرده‌اند، اعلام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون گفت: خوشحالیم که این دیدار نسبت به ادوار گذشته از نظر نوع بازی، نتیجه و حتی رفتار تماشاگران متفاوت بود. از همه افرادی که سعی بر برگزاری یک دیدار بدون حاشیه داشتند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به حوادث ریز و درشتی که در مسابقه توسط داوری، نماینده فدراسیون و همچنین ناظرین کمیته انضباطی به ثبت رسیده ، تصمیم نهایی در رابطه با تخلفات این دیدار را خواهیم گرفت.

حسن زاده در ادامه گفت: از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلف و فحاشی صورت گرفته که بدون شک جرایمی را برای تیم‌ها در نظر می‌گیریم. ضمن اینکه از سوی عوامل ،بازیکنان و مربیان تیم های پرسپولیس و استقلال تخلفاتی رخ داد که رفتارهایشان باعث شد تا تماشاگران تحریک شوند.متاسفانه برخی از رفتارها باعث شد تا سکوها دچار هیجان شده و تحریک شوند و در نهایت شاهد رفتارهای نامناسب از سوی تماشاچیان بودیم. فکرمی کنم باید کادر فنی تیم‌ها، بازیکنان و مسئولین هر دو باشگاه متوجه نوع رفتار خود باشند چرا که شهرآورد، بازی متفاوتی از دیگر رقابت‌های لیگ بوده و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. متاسفانه ما شاهد بودیم پس از عکس‌العمل کادر فنی تیم‌ها و یا بازیکنان، تماشاگران تحریک شده و دست به رفتارهای نامناسب می‌زدند.

رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد: باید سختگیرانه و منطقی در مورد این بازی رای صادر کنیم. عامل رفتارهایی که از سوی تماشاگران رخ می‌دهد نیمکت، بازیکنان و مسئولین دو باشگاه هستند.بر همین اساس باید رایی را صادر کنیم که از این پس شاهد تخلفات این چنینی نباشیم. با توجه به تعطیلی نیم فصل، با صحه صدر تخلفات این بازی را بررسی کرده و رای نهایی خود را از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
هوادر
۱۰:۵۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
تیموریان، بنگر و عالیشاه باید محروم شوند اینا بازیکنانی بودن که بازی را خراب کردن