سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

هزینه 40 میلیارد ریالی سپاه ایلام برای طرح های عمرانی

معاون سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج 28 طرح عمرانی در مناطق مختلف استان با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ غلامرضا میهن دوست با اعلام این خبر گفت: این طرح ها در گستره 11 هزار و 412 متر مربع با کاربرد های متنوع برای استفاده اعضای بسیج شهرستان های مختلف ایلام ساخته شده است.

وی  با اشاره به اینکه  اعتبار این طرح ها از محل بودجه سپاه استان تامین شده است افزود:  ساخت دو حوزه بسیج خواهران در ملکشاهی و ایوان، دو حوزه دانش آموزی در ایوان و سرابله، ساختمان گردان امام حسین (ع) سه سرسرای چند منظوره 9 دی و هشت سرسرای صالحین و 12 پایگاه مقاومت از جمله این طرح ها هستند.
مجری طرح های عمرانی سپاه ایلام افزود: همچنین احداث مخزن آب و شبکه توزیع همراه با ایستگاه پمپاژ آب در منطقه ایثار قلاویزان و ساختمان اداری و شبکه آبرسانی به یادمان شرهانی از دیگر فعالیت های عمرانی و مهندسی سپاه استان است.

میهن دوست یادآور شد: احداث شبکه برق قرارگاه راهیان نور بانروشان، حصارکشی گردان های امام حسین (ع) شهرستان های دره شهر و آبدانان، سایت های رادیویی مانشت و کبیرکوه، آسایشگاه سربازان از جمله طرح های بهره برداری شده در نقاط مختلف استان در سومین روز از هفته بسیج است.
 
 
 
 
انتهای پیام/ش
 
برچسب ها: طرح ، عمرانی ، سپاه ، ایلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.