سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با شبکه" آ آر دی " آلمان؛

اشتاینمایر: ایران و 1+5 هنوز بر سر مسائلی اختلاف نظر دارد

وزیر امور خارجه آلمان با بیان اینکه ایران و قدرت های جهان در مذاکرات با تهران همچنان برسر بسیاری از مسائل اختلاف نظر دارند گفت ممکن است نیاز به تمدید مذاکرات باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری رویترز ، "فرانک والتر اشتاینمایر" وزیر امور خارجه آلمان روز یکشنبه با بیان اینکه ایران و قدرت های جهان  در مذاکرات درباره دستیابی به یک موافقتنامه درباره برنامه هسته ای تهران همچنان برسر بسیاری از مسائل اختلاف نظر دارند گفت ممکن است نیاز به تمدید مذاکرات باشد.

اشتاینمایر این اظهارات را یک روز پیش از ضرب الاجل 24 نوامبر برای دستیابی ایران و قدرت های جهان به یک موافقتنامه جامع به منظور پایان دادن به مناقشه 12 ساله برسر برنامه هسته ای تهران و در مصاحبه با شبکه تلویزیونی " آ آر دی " آلمان بیان کرد.

وی افزود :" ما با هدف بلندپروازانه دستیابی به یک موافقتنامه در حال مذاکره هستیم. اگر این هدف محقق نشود بدون شک نیاز خواهیم داشت فرصت های دیگر را بررسی کنیم تا این مسیر در همینجا متوقف نشود اما روند مذاکرات می تواند ادامه یابد."

"لوران فابیوس"  وزیر امور خارجه فرانسه نیز پیشتر در مصاحبه با خبرنگاران در وین گفته بود:" ما با ضرب الاجل فردا شب برای دستیابی به یک موافقتنامه روبرو هستیم اما این مسئله باید به ما کمک کند تا در جهت صلح تلاش کنیم. هنوز اختلاف هایی وجود دارد که باید حل و فصل شود."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.