سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

اجرای طرح سنجش عدالت بر سلامت سالمندان به میزبانی منطقه 6

رئیس اداره سلامت منطقه 6 از اجرای مراسم طرح سنجش عدالت با موضوع سالمندی در سطح مناطق 22گانه، به میزبانی این منطقه خبر داد.

 
نجمه اسماعیلی رئیس اداره سلامت منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر گفت: در اجرای طرح سنجش عدالت در شهر و طرح سنجش عدالت با موضوع سالمندی به میزبانی این منطقه روز یک شنبه 2آذر در مرکز طبی کودکان برگزار می شود.
وی ادامه داد: بر اساس اقدامات انجام شده تعداد 40محله شهر تهران از 304محله، شاخص سالمندی را به عنوان اولویت محله خود انتخاب کرده‌اند.
 
اسماعیلی خاطر نشان کرد: در این زمینه مجموعه برنامه‌های مداخله‌ای تدوین به اجرا گذاشته که اکنون نتایج این مداخلات در قالب مراسم‌هایی تحت عنوان مراسم "مردم برای مردم"ارائه می‌شود.
 
رئیس اداره سلامت با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار کرد:‌توانمند سازی مردم همراه با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با شاخص و جلب مشارکت آن‌ها در انجام و جلب مشارکت آن‌ها در انجام مداخلات در امور زندگی خود و محیط زیست، که ارتقا کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی را همراه دارد.
وی تصریح کرد: در این مراسم دستاوردهای مناطق در قالب مقالات برگزیده ارائه و در پایان از ارائه دهندگان مقالات برگزیده و اعضای هیئت‌های علمی و اجرایی با اهدا تندیس و لوح تقدیر قدردانی می‌شود.

اسماعیلی افزود:این مراسم با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه، دکتر محمد مهدی گلمکانی مدیر کل سلامت  شهرداری تهران، مدیران سلامت مناطق 22گانه و سازمان‌ها و نهادهای فعال در این زمینه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سنجش ، عدالت ، سلامت ، سالمندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.