سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس؛

پوتین: احتمالا بار دیگر نامزد انتخابات 2018 می‌شوم

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس اعلام کرد؛ احتمالا بار دیگر نامزد انتخابات 2018 می‌شوم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس اعلام کرد؛ در حال بررسی شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 میلادی است که در صورت پیروزی در آن ، دوره حضور وی در عرصه قدرت سیاسی این کشور تا سال 2024 ادامه خواهد یافت.

پوتین گفت: بله این احتمال وجود دارد که من بار دیگر نامزد انتخابات شوم. اینکه این امر اتفاق خواهد افتاد یا نه هنوز مطمئن نیستم.

وی گفت با اینکه قانون اساسی به وی اجازه می‌دهد بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود ولی این امر ضرورتا به این معنی نیست که چنین تصمیمی را خواهم گرفت. من به شرایط کلی، احساسات درونی و وضع خودم نگاه خواهم کرد.

پوتین در ادامه گفت: آیا واقعا ضروری است که به این مسئله الان پرداخته شود؟ هنوز سال 2014 تمام نشده است و شما به سال 2018 فکر می‌کنید.

وی با منتفی دانستن این مسئله که برای همیشه رئیس جمهور روسیه باقی خواهد ماند گفت:این امر نه تنها برای کشور خوب نیست بلکه ضرر نیز دارد و من هم به آن نیازی ندارم.
 
بر اساس قانون اساسی روسیه، پوتین مجاز است حداکثر برای دو دوره متوالی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند. پوتین که الان 62 سال دارد در سال 2024 میلادی 72 ساله خواهد شد.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.