سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونی: پیروزی برابر آرسنال برایمان سرنوشت ساز بود

وین رونی مهاجم باشگاه منچستریونایتد‌ بر این باور است که پیروزی برای توپ‌چی‌های شمال لندن نقطه عطف یونایتدی‌ها در فصل جاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب‌ رقابت‌های هفته سیزدهم رقابت لیگ برتر انگیس، باشگاه منچستر‌یونایتد برابر آرسنال توانست در خانه این تیم به برتری دو بر یک دست یابد.
 
 وین رونی که زننده گل دوم یونایتدی‌ها بود در این خصوص گفت: واقعا پیروزی برایمان بسیار مهم بود ما در دقایق با حملات طولانی آرسنالی‌ةا مواجه شدیم و مقاومت کردیم مخصوصا در نیمه نخست شدت حملات این تیم بسیار زیاد بود. اما دروازه‌بان ما دیوید دخیا‌ بسیار فوق العاده ظاهر شد و توانستیم در نهایت با دو گل آنها را شکست دهیم واقعاً بازی متفاوتی بود. آنها درصد زیادی از مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در نهایت این تیم ما بود که توانست این تیم را شکست دهد و به پیروزی برسد. اما فکر می‌کنم نتیجه بزرگ و عالی برای ما به شمار می‌رود. دو بازیکن جوان تیم ما پدی مک نیر و تایلور بلاکت در این بازی بسیار بزرگ ظاهر شدند و توانستند به خوبی با هم همکاری کنند.

این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و باور و اعتقاد به تیم ما بخشید و در زمان بسیار خوبی هم رخ داد ما می‌خواهیم تا قبل از سال جدید تیممان را از نو بسازیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مهاجم ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.