سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی تالار گفتمان در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران

اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران انجمن بحث و گفتگویی با محوریت گفتمان روابط عمومی‌های ادارات حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور راه‌اندازی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل وپایانه‌های استان تهران، حمیدرضا شهرکی ثانوی از راه اندازی تالار گفتمان روابط عمومی‌های ادارات حمل ونقل وپایانه‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: در راستای ماموریت‌ها و رسالت‌های سازمان و به منظور هم افزایی و همگرایی در عرصه تصمیم سازی و برنامه ریزی مناسب جهت مشارکت، هم اندیشی، بحث و گفتمان علمی در زمینه‌های حمل ونقلی و روابط عمومی اقدام به راه اندازی این تالارکرده است.  
 
مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان تهران ادامه داد: ‌ این تالار فرصتی مناسب برای همفکری، ‌ تعامل اندیشه‌ها و تفکرات و بهره‌مندی از نظر‌ها و پیشنهادهای صاحبنظران روابط عمومی در ادارات حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور است.  
 
شهرکی ثانوی تاکید کرد: این امر با مشارکت پویا و عالمانه تمامی کاربران اعم از مدیران وکار‌شناسان روابط عمومی ادارات حمل ونقل وپایانه‌های سراسرکشور روی وب‌گاه قابل اجراء خواهد بود و تمامی حوزه‌های روابط عمومی می‌توانند از این تالار بهره‌مند شوند.  
 
این تالار گفتگو که برروی وب سایت اداره کل حمل ونقل وپایانه‌های استان تهران قرارگرفته، با هدف ایجاد محیطی اختصاصی جهت تشویق بحث و تبادل نظر وبه اشتراک گذاری تجربیات ونظریات روابط عمومی‌های ادارات حمل ونقل وپایانه‌های سراسرکشور ایجاد شده است.  
 
علاقمندان به موضوعات روابط عمومی و حمل ونقل می‌توانند از طریق ارسال مقالات و یا اظهار نظر درمورد مقالات ارائه شده مشارکت کنند.  
 
در این سایت درج نظرات به صورتی است که امکان ارتباط با مخاطب نیز وجود دارد و مخاطبین عزیز می‌توانند در مورد اطلاعات، تبادل نظر وبه نظرات ارسالی دیگران نیز اظهار نظر کنند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تالار ، گفتمان ، حمل ، نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.