سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاردولی در نطق میان‌دستور:

ضرورت نظارت بر رشد قارچ گونه بانک‌ها/ مگر بانک‌ها از کره‌ای دیگر آمده‌اند که هیچ نظارتی بر آن‌ها نیست؟

نماینده ملایر گفت: بعد از چند سال که از دفاع مقدس می‌گذرد حق نیست جانبازان مورد بی‌مهری قرار بگیرند و مشکل مسکن، بهداشت و درمان، بیمه و اشتغال داشته باشند و مورد توجه نبوده و یا برای وام و یا درصد جانبازی امروز و فردا شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ علی نعمت چهاردولی نماینده ملایر در نطق خود در صحن علنی امروز (یکشنبه ۲ آذر) خود با تبریک آغاز هفته بسیج گفت: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان نماد مقاومت و پایداری در دنیا و منطقه شناخته شده و زورگویان جهان مجبور به مذاکره با ما شده‌اند، به خاطر اعتبار جانفشانی‌های این بسیجیان است که بی‌ادعا و انتظار از مال و جان خود گذشتند تا آئین محمدی این مرز و بوم آسیب نبیند.  
 
عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: تا زمانی که این بسیجیان هستند، به هیچ وجه از حقوق واقعی خود چه هسته‌ای و غیر هسته‌ای نمی‌گذرند، زیرا این‌ها رهروان مولا علی (ع) هستند که فلسفه‌شان زندگی سرخ بهتر از زندگی ننگین است، لذا از تیم مذاکره کننده هسته‌ای انتظار داریم که از عزت و اقتدار انقلاب اسلامی که حاصل ۳۵ سال مقاومت شجاعانه بسیج وار مردم است حمایت کنند.  
 
وی در تذکری نسبت به خود و همکارانش و همچنین دولتمردان گفت: بعد از چند سال که از دفاع مقدس می‌گذرد و جانبازانی که از خانواده‌های خود گذشتند و یادگاران دفاع مقدس هستند، حق نیست این عزیزان مورد بی‌مهری قرار بگیرند و مشکل مسکن، بهداشت و درمان، بیمه و اشتغال داشته باشند و اکنون که بسیاری از آن‌ها به کهولت سن رسیده‌اند و از کارافتاده و ضعیف شده‌اند، مورد توجه نبوده و یا برای وام و یا درصد جانبازی امروز و فردا شوند.  
 
چهاردولی در ادامه افزود: حال از دولت می‌خواهم با عنایت به راهکارهای اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم به طور جدی به آن توجه کند و دیگر اینکه بعد از یکسال بررسی کند که چه اقداماتی تاکنون در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و چه نتایجی به بار آورده.  
 
نماینده ملایر با تشکر از وزیر بهداشت و درمان خطاب به وی اظهار داشت: نسبت به اجرایی شدن تعرفه پرستاری اقدام کنید.  
 
عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: ضمن اطلاع از حوزه کاری خود و اقدامات مدیران کل مربوطه به جای سیاسی کاری و تغییرات به فکر تسریع وصول نظام رتبه بندی معلمان به مجلس باشید که جهانگیری قول آن را به مجلس داده است و نکند شما در خواب باشید و در لایحه بودجه ۹۴ هیچ توجهی به معیشت معلمان نداشته باشید.  
 
وی خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی گفت: مشخص کنید که آیا بحران آب داریم یا خیر؟ و اگر داریم گزارش دهید تاکنون چه اقداماتی انجام شده، برای جلوگیری از پرت آب و دیگر اینکه چه برنامه‌هایی تاکنون اجرا کرده‌اید و همچنین از دولت و معاونت راهبردی می‌خواهم اعتبار تخصیص آب شرب روستایی به حساب وزارتخانه‌ها و استان‌ها را واریز کنند.  
 
نماینده ملایر در ادامه تصریح کرد: تکلیف آزمون استخدامی استانداری‌ها و مربیان پیش دبستانی مشخص شود و همچنین از دولت می‌خواهم حقوق کارگران زحمتکش را با تورم افزایش دهد تا بتوانند با شرایط روز زندگی کنند.  
 
چاردولی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: جوانان تحصیلکرده و آماده به کار منتظر حرکت چرخه تولید و صنعت هستند تا کی باید تعطیلی کارخانه‌ها ادامه یابد و تا چه زمانی باید به وضعیت آنانی که تسهیلات گرفته‌اند اما کاری نکرده‌اند و تولیدی نداشته‌اند رسیدگی شود.  
 
عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: قرار نیست تمام مراکز فرهنگی در پایتخت باشد و استانهای دیگر بی‌نصیب بمانند، زیرا هنر متعلق به همه کشور است و خانه هنر و مراکز فرهنگی نیاز همه هنرمندان است.  
 
نماینده ملایر خطاب به دولت اظهار داشت: تا کی باید شاهد بلندمرتبه شدن بانک‌ها و رشد قارچ گونه آن‌ها باشیم، دریغ از پرداخت ۲ تا ۵ میلیون تومان وام برای هزینه درمان، جهاز دو جوان و همچنین چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کنند، مگر بانک‌ها از کره‌ای دیگر آمده‌اند که هیچ نظارتی بر آن‌ها نیست؟!  
 
چهاردولی خطاب به دولت خاطرنشان کرد: اعتبارات عمران و صنعت هواپیمایی و همچنین حمل ونقل ریلی را در بودجه سال ۹۴ توجه ویژه‌ای داشته باشید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، ملایر ، وام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.