سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای خرید باشگاه اسپانیایی توسط حسین هدایتی و واکنش خصمانه رسانه امریکایی

حمله رادیو ضد انقلابی فردا به خرید 55 درصد سهام باشگاه ختافه اسپانیا توسط یک مدیر ورزشی ایرانی

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش در خروجی خبرگزاری های داخلی خبر توافق حسین هدایتی سرمایه دار و مدیر ورزشی ایرانی  برای خرید 55 درصد سهام باشگاه ختافه اسپانیا منتشر  شد.
 
در این خبر آمده بود که  هدایتی قرار است  دهم دسامبر(نوزده آذر) راهی اسپانیا شود تا باشگاه را تحویل بگیرد. و وکلای هدایتی نیز ظرف ده روز آینده برای دریافت مدارک مالیاتی و قرارداد حق پخش تلویزیونی راهی اسپانیا می شوند. در این خبر همچنین به راه اندازی آکادمی این باشگاه اسپانیایی در ایران نیز اشاره ای شده بود.

اما انتشار این خبر ورزشی با واکنش رادیو ضد انقلابی فردا رسانه وابسته به دولت امریکا همراه شده است. رادیو فردا همسو با سیاست های خصمانه امریکا از این تعامل و همکاری صرفا ورزشی یک مدیر ایرانی و  سرمایه دار در ورزش حرفه ای فوتبال با  نگرانی یاد کرده است.
این رسانه شایعه پراکن سعی نموده با طرح مجموعه ای از اتهامات و پررنگ کردن برخی ناکامی هاو تخلفات اثبات نشده به حسین هدایتی وی را نفوذی جمهوری اسلامی در اسپانیا معرفی کند.
در واکنش تند رسانه دولتی رادیو فردا از این قرارداد با عنوان  رخنه به یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتبال جهان، توسط حسین هدایتی یاد شده است.

این گزارش خصمانه که به قلم فردی به نام مهدی رستم پور در رسانه وابسته به دولت امریکا تنظیم شده ، روحیه انحصار طلبی و تمامیت خواهی امریکایی ها همچنین سیاست های مداخله جویانه شان را در هرگونه پیشرفت ایرانی ها حتی در مسائل فرهنگی و اجتماعی به خوبی عیان و آشکار می کند .

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.