سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم کربلا در اعتراض به لیست تروریستی امارات تظاهرات کردند

گروه‌های بسیج مردمی و فرزندان عشایر امروز شنبه در اعتراض به لیست تروریستی امارات و درج اسامی گروه‌های مقاومت اسلامی، در این لیست تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "الیوم الثامن"؛ گروه‌های بسیج مردمی و فرزندان عشایر، امروز شنبه در اعتراض به لیست تروریستی امارات و درج اسامی گروه‌های مقاومت اسلامی در این لیست، تظاهرات کردند.

رئیس شورای استان کربلا"نصیف الخطابی" گفت: مردم کربلادر این تظاهرات، از دولت مرکزی خواستند تا از طریق وزارتخارجه و وزاتخانه‌های دیگر، به هرجبهه‌ای که قصد ضربه زدن به محور مقاومت و ملت عراق را دارد، پاسخ دندان شکن بدهد.

او افزود: نیروهای بسیج مردمی، هیمنه و سلطه عراق را حفظ کرده‌اند و بسیاری از مناطق را با اعطای جان خویش، از سیطره تروریسم تکفیری آزاد کرده‌اند.

او اشاره کرد که آنچه از جانب کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود، بیانگر موضعی بین‌المللی است که به هنگام وحشیگری تروریست‌ها در استان الانبار و مناطق دیگر سکوت کردند، ولی وقتی دیدند، نیروهای بسیج مردمی، تمام این مناطق را یکی پس از دیگری آزاد می‌سازند، به جنب و جوش افتاده‌اند؛ ما باتمام توان خود، در مقابل هرکه بخواهد به محور مقاومت و نیروهای بسیج مردمی تعرض کند، خواهیم ایستاد.

او تاکید کرد ما پیش از 2003 نیز سلاح بدست گرفتیم و رژیم دیکتاتور سابق مقابله کردیم، اکنون نیز در پاسخ به ندای مرجعیت برای دفاع از و طن خود، سلاحمان را به دوش گرفته‌ایم؛ گروه‌های مقاومت، تنها از یک طائفه مشخص دفاع نمی‌کنند، بلکه از تمام عراق و ملت عراق دفاع می‌کنند.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.