سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورز:

رفتار نیمکت تیم ماهان توی ذوق می زد / تماشاگران بازي حرفه‌اي را با حاشيه حيف كردند

تیم گیتی پسند اصفهان در هفته یازدهم با نتیجه سه بر سه مقابل ماهان تندیس قم متوقف شد.

محمد کشاورز سرمربی – بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از تساوی مقابل تیم ماهان تندیس قم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یک بازی بسیار خوب و تاکتیکی و از نظر روانی آرامی را سپری می کردیم. ما در این بازی موقعیت های بسیاری از دست دادیم و چند توپ به تیر زدیم و چند موقعیت تک به تک را به راحتی از دست دادیم.اگر كمي باهوش تر و با اعتماد به نفس تر بازی می کردیم، قطعا برنده بازی بودیم.

وي افزود:  مشکل خاصی در تیم ما وجود ندارد و اگر مشکلات مالی مرتفع شود از نظر فنی هم سطح گیتی پسند بالاتر می رود. از بازیکنانم و تلاششان بسیار راضی هستم و تنها چیزی که من را نگران می کند، از دست دادن موقعیت های تیم است که از نظر تعداد خیلی بالاتر از عرف و استاندارد لیگ برتر است.
 
کشاورز در خصوص حواشی این بازی حساس گفت: متاسفانه با گذشت بیش از یک ساعت از پایان بازی نتوانستيم از ورزشگاه خارج شویم. نیروی انتظامی همچنان به دنبال راهی است تا با آرامش ما را از ورزشگاه خارج کند. تعدادی تماشاگرنما بیرون استادیوم  منتظرند تا ما از رختکن خارج شویم.

 متاسفانه جو ورزشگاه امروز اصلا خوب نبود. شمسایی با وجود اینکه تمام تلاشش برای آرام کردن هواداران را داشت، اما حرفهای خوبی به ما نزدند و یک بازی خوب و فني را با حواشی و جنجال کم ارزش کردند.
 
از امیر شمسایی تشکر می کنم

 
یک گله دیگری هم از نیمکت تیم ماهان تندیس دارم. امیر شمسایی مربي بزرگ و اخلاق مدار می باشد که امروز هم خیلی تلاش کرد تا از به وجود آمدن حواشی و اتفاقات غیر حرفه ای روی نیمکتش جلوگیری کند. با وجود اینکه زیاد در این کار موفق نبود من از ایشان تشکر می کنم چون به دنبال آرامش بود. اما  نیمکت تیم ماهان تندیس هر کاری که خواست کرد و به داور ، بازیکن خودی و بازیکن ما اعتراض کردند که این رفتار در یک بازی حرفه ای در یک لیگ حرفه ای در ذوق می زند كه اميدوارم ديگر شاهد چنين صحنه هايي نباشيم.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، کشاورز ، حاشیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.