سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاح:

بد بوديم اما برديم/ بازی در سطح لیگ برتر نبود

تیم مقاومت البرز در هفته یازدهم موفق شد مقابل پایاسازه تبریز به برتری برسد تا سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کند.

رضا فلاح سرمربی جوان تیم مقاومت البرز پس از کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل پایاسازه تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در طول سه هفته تعطیلات لیگ تیم های ليگ برتري از شرایط رقابتی خارج بوده اند و به همین دلیل بازی ها در هفته يازدهم از کیفیت بالایی برخوردار نبود همين شرايط در بازي ما نيز حاكم بود.

مقاومت  پیش از آغاز لیگ دوره بدنسازی را پشت سر نگذاشته بوديم و به همين دليل به اجبار در این فاصله تعطیلی لیگ به بدنسازی پرداخيم كه نتيجه آن خستگي در اين بازي بود تا نتوانیم مثل همیشه بازی کنیم و در سطح لیگ برتر نبودیم.
 
وی در ادامه افزود:برعکس همیشه که مقاومت خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی گرفت اما  در این بازی با وجود اينكه خوب نبودیم، توانستیمامتياز را کسب کنیم.خدا را شکر می کنم که در روز بدمان سه امتیاز شیرین گرفتیم.
 
فلاح در مورد قضاوت داور نیز گفت:عملکرد داور بازی خوب بود و تیم حریف هم مانند ماروز خوبی نداشت و من در موردش اظهار نظری نمی کنم. امیدوارم در هفته های بعدی زمانيكه من از عملکردمان راضی هستم بازی ها را ببریم.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، فلاح ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.