سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصبانیت تنیسور فرانسوی از حمایت ضعیف تماشاچیان

جو ویلفرد‌ سونگا، تنیسور‌‌ مطرح فرانسوی که در خانه دیدار حساس مقابل استان واورنیکا‌ سوئیسی را از دست داد به شدت از حمایت ضعیف تماشاچیان‌ کشورش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، رقابت‌های تنیس جام دیویس‌در کشور فرانسه در حال برگزاری است و رقابت دو تنیسور فرانسوی و سوئیسی به سود استان واورنیکا‌ تمام شد و تسونگا‌ را حسابی ناامید‌کرد هر چند این دیدار با حضور 27 هزار و 432 تماشاچی در ورزشگاه پیر ماروی برگزار شد که در نوع خود یک رکورد به حساب می‌‌آید.
 
اما تسونگا‌، آنطور که انتظار داشت نتوانست از حمایت تماشاچیان در خانه بهره ببرد تسونگا‌ پس از شکست مقابل حریف سوئیسی گفت: وقتی دو تنیسور معرفی شدند حاضران در ورزشگاه ، استان را بیشتر از من تشویق کردند، حتی زمانیکه‌ در مسابقه‌آی دیگر فدرر پا به زمین گذاشت او از همه ما بیشتر تشویق شد ما همیشه از حمایت پر شور تماشاچیان سوئیسی از تنیسور‌هایشان مطالبی می‌خوانیم اما اینکه تماشاچیان‌ فرانسوی هم آنان را تشویق کردند برای من قابل تصور نیست.

** فدرر باز هم شکست خورد

 راجرر فدرر تنیسور سوئیسی که فینال مسترز لندن مقابل نواک جوکویچ‌ را به دلیل احساس درد در ناحیه کمر از دست داده بود در مسابقات جام دیویس فرانسه هم مقابل گائل‌ مونفیس‌ شکست خورد و از رسیدن به بازی فینال باز ماند.
 
 فدرر که سعی می‌کند تلخی این شکست را با پیروی هم وطن خود مقابل تسونگا‌ از یاد ببرد گفت: نمی‌توان گفت امروز به طور کامل به وسیاه‌بود استان و اورنیکا‌ توانست بر حریف فرانسوی خود غلبه کند و این موضوع موجب خوشحالی همه ما است. من هم تلاش می‌کنم با استراحت بیشتر مصدومیت را به طور کامل از خود دور سازم تا در مسابقات بعدی بتوانم با آمادگی کامل حضور یابم.
 
 فدرر در ادامه افزود: شکست همیشه ناراحت کننده است اما از شرایط جسمانی خود به طور کامل آگاهی دارم و می دانم در اوج آمادگی نبودم که نتیجه بازی را به حریف واگذار کردم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فدر ، شکست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.