به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد صفوی با بیان اینکه آمار اماکن واگذار شده در هر دوره به طور متوسط موید حضور حداقل پنجاه درصدی اتحادیه ها، تشکل ها و تعاونی های محصولات کشاورزی است، گفت: اظهار نظرهایی که این روزها توسط برخی افراد در این رابطه مطرح می شود، مقاصد خاصی را دنبال می کند.
وی افزود: سازمان میادین در 185 میدان و بازارهای در سطح شهر تهران که تقریبا معادل 7% مراکز عرضه سطح شهر، قریب به 35% از نیاز میوه و تره بار شهروندان را با کنترل دقیق و مستمر بر فرآیند نرخ گذاری،کنترل نرخ و کیفیت محصولات و استقرار تمام وقت مدیران و کارشناسان و همچنین نظارت های دوره ای و بازرسین سیار و نامحسوس تامین می نماید.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: نرخ گذاری نظام مند که توسط کمیته نرخ گذاری با حضور نمایندگان وزارت خانه های مذکور انجام می شود نیز از دیگر اقدامات سازمان است.
صفوی تصریح کرد: مجموعه این اقدامات و کنترل مستمر بر قیمت ها و نیز نظارت های دیم توسط بازرسان مستقر در میادین و بازارها موجب اقبال و اعتماد شهروندان شده و استقبال از میادین این سازمان را که رویکردی رفاهی و خدماتی دارد افزایش داده است.
وی همچنین ادامه داد: اهمیت به شهروندان و رسیدگی به خواسته هایشان در سازمان و نیز تفاوت چشمگیر و قابل ملاحظه قیمت مراکز عرضه این سازمان با سایر مراکز عرضه در سطح شهر از مزیت هایی است که مورد نظر و تایید شهروندان تهران است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پایان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات رسمی میانگین قیمت های عرضه میوه و تره بار در میادین و بازارهای سازمان حدود 40% کمتر از میانگین سایر مراکز عرضه در سطح شهر است و سازمان با اجرای طرح هایی همچون عرضه محصولات دستچین، محصولات بسته بندی، محصولات گواهی شده، محصولات ارگانیک و غیره پاسخگوی سلایق مختلف شهروندان است.
انتهای پیام/