سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کمیته انضباطی؛

مربی تیم استقلال اهواز شش ماه محروم شد

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص یک تیم لیگ دسته اول و دو تیم دسته سوم فوتبال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار دو تیم استقلال اهواز و مس کرمان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز 17 آبانماه برگزار شد که از سوی افشین کمایی، کمک مربی استقلال اهواز تخلفاتی مبنی بر تهدید و حمله به داور و ایجاد تشنج در بازی صورت گرفت. وی با توجه به سوابق قبلی در کمیته انضباطی به شش ماه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
همچنین به دلیل تخلفات حبیب خدریان مربی تیم استقلال اهواز وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم گندم کاران مغان
دیدار دو تیم نفتون تهران و گندم کاران مغان از سری رقابتهای لیگ دسته سوم  روز 18 آبانماه برگزار شد و شکرفرجی، بازیکن تیم گندم کاران به دلیل رفتار زننده و اهانت به داور و کمک داور مسابقه  از سوی کمیته انضباطی به سه جلسه محرومیت و 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت، تذکر و جریمه نقدی برای تیم های استانداری کرمانشان و همدان
دیدار دو تیم شهرداری همدان و استانداری کرمانشاه از سری رقابتهای لیگ دسته سوم روز 18 آبانماه در کرج برگزار شد و از سوی عباس حسینی، مربی تیم استانداری کرمانشاه تخلفاتی مبنی بر اعتراض نحوه قضاوت که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. وی طبق بند 2 ماده 67 به تذکر کتبی و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمدرضا حجتی مربی تیم شهرداری همدان نیز به دلیل اعتراض به داور و اخراجش از زمین مسابقه به تذکر کتبی محکوم شد و باید جریمه نقدی 2 میلیون ریالی پرداخت کند.

گفتنی است،پیمان احتظاظی به دلیل اهانت، فحاشی و رفتار زننده با داوران به سه جلسه محرومیت از حضور در مسابقات محروم شد.

کیانوش بسطامی، علی بزرگواریان و نوید مرادی به دلیل رفتار غیر ورزشی هر سه نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

تیم استانداری کرمانشاه نیز به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، کمیته ، رای ، انضباطی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.