سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمشیربازی جایزه بزرگ کلاس A ؛

صعود سه شمشیریاز ایران به جدول 64 نفره مسابقات جهانی مجارستان

سه شمشیرباز با برتری برابر حریفان خود به جدول 64 نفره مسابقات جایزه بزرگ کلاس Aصعود کردند. این سه بازیکن امروز و در این مرحله از رقابت ها با نمایندگان کره جنوبی و ایتالیا دیدار خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کلاس A در اسلحه سابر روز گذشته با حضور 206 شمشیرباز در بوداپست مجارستان  آغاز شد. در مرحله مقدماتی این مسابقات مجتبی عابدینی در مصاف با حریفانی از کانادا، روسیه، هنگ کنگ، ، جمهوری چک، مجارستان و قزاقستان به برتری دست یافت و به طور مستقیم راهی جدول 64 نفره این رقابت ها شد.
 
علی پاکدامن نیز دیدار برابر ورزشکاران آرژانتین، ژاپن، گرجستان، فرانسه ،اسپانیا و مجارستان را با برتری خود تمام کرد و راهی جدول 64 نفره شد.
 
محمد فتوحی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات است که در مرحله مقدماتی نملیندگان چین و فرانسه را شکست داد اما مقابل ورزشکاران مجارستان، اکراین، کانادا، باخت. این بازیکن در مرحله حذفی نماینده انگلیس و مجارستان را شکست داد و راهی جدول 64 نفره مسابقات شد.
 
این درحالی است که  فرزاد باهر ارسباران در مرحله مقدماتی رقابت های جایزه بزرگ کلاس A نمایندگان انگلیس، روسیه و آمریکا را شکست داد اما در مصاف با حریفانی از مجارستان، فرانسه و گرجستان متحمل شکست شد. این بازیکن در جدول حذفی نتیجه دیدار برابر حریفی از آلمان را واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.
 
در این بین محمد رهبری هم از صعود به جدول 64 نفره بازماند. این بازیکن در مرحله مقدماتی مسابقات مقابل نمایندگان آلمان، اتریش، چین و انگلیس به برتری دست یافت و برابر نماینده ای از ایتالیا تن به شکست داد. رهبری اما در میان 128 بازیکن نتوانست نتیجه لازم را برای صعود به مراحل بالاتر به دست بیاورد.
 
بدین ترتیب امروز و در روز دوم مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کلاس A سه نماینده کشورمان در جدول 64 نفره به مصاف حریفانشان می روند. بر این اساس پاکدامن و فتوحی با حریفانی از کره جنوبی دیدار می کنند و عابدینی هم به  مصاف حریف ایتالیایی می رود.



انتهای پیام/
برچسب ها: شمشیر ، صعود ، سه ، کلاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.