سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر نمایش "وقتی ما برگردیم دو پای آویزان مانده است:

از این که رسانه‌ها فقط مرا به عنوان کارگردان می‌شناسند، ناراحتم

"تینو صالحی" گفت: من در چند سال کار تئاتر، علاوه بر کارگردانی، بازیگری را نیز انجام دادم، اما رسانه‌ها فقط به کارگردانی من توجه می‌کنند.

تینو صالحی، کارگردان نمایش "مم زین" که این روزها در نمایش "وقتی ما برگردیم دو پای آویزان مانده است" بازی می‌کند و از این که اصحاب مطبوعات او را بیشتر به عنوان کارگردان می‌شناسند، ناراحت است؛ در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: من از سال 80 بازیگری را به صورت حرفه‌ای آغاز کردم و در واقع کار اصلی من بازی است اما نمی‌دانم چرا اصحاب مطبوعات من را بیشتر به عنوان کارگردان می‌شناسند.
 
وی ادامه داد: سال 87 کارگردانی را هم شروع کردم، اما دوست دارم در کنار کارگردانی من را به عنوان بازیگر هم بشناسند.
 
صالحی در ادامه با اشاره به نمایش "وقتی برگردیم دو پای آویزان مانده است" عنوان کرد: این نمایش ده سال پیش در جشنواره تئاتر فجر به کارگردانی "ابراهیم پشت‌کوهی" توسط گروهی بندرعباسی به اجرا رفت و جوایز بسیاری هم در همان سال دریافت کرد. اما بعد از گذشت این سال‌ها، دوباره این کار را اجرا رفتیم و ناگفته نماند من اکنون به گروه اضافه شدم و 15 سال پیش جزء گروه نبودم.
 
وی افزود: نمایش‌نامه حول محور عروس و دامادی می‌چرخد که ماشینی را اجاره کردند و در مسیرشان اتفاقاتی رخ می‌دهد.
 
صالحی اظهار داشت: نقشم در این کار بسیار متفاوت است، چرا که حرکات فیزیکی زیادی را به کار می‌برم. البته برای این کار نزدیک به چند کیلو وزن کم کردم.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.