سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان آلن: داعش در کوبانی گرفتار شده‌است/ما معتقدیم داعش شکست‌ناپذیر نیست

ژنرال "جان آلن" روز پنجشنبه اعلام کرد عناصر این گروه تروریستی در شهر کردنشین کوبانی در مرز سوریه گرفتار شده‌اند و نخواهند توانست آن را تحت کنترل در آورند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، هماهنگ کننده آمریکایی ائتلاف بین‌المللی ضد داعش روز پنجشنبه اعلام کرد عناصر این گروه تروریستی در شهر کردنشین کوبانی در مرز سوریه گرفتار شده‌اند و نخواهند توانست آن را تحت کنترل در آورند.

جان آلن، ژنرال بازنشسته آمریکایی در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه در روزنامه ملیت ترکیه هم زمان با دیدار او از آنکارا منتشر شد، گفت: از بسیاری جهات، داعش در کوبانی گرفتار شده است.

وی افزود: اگر آنها به اعزام نیروی کمکی ادامه دهند ما نیز به حملات هوایی، قطع خطوط تدارکاتی و مختل کردن شبکه فرماندهی و کنترل آنها و همچنین پشتیبانی از مدافعان این شهر ادامه خواهیم داد.

به گفته ژنرال آلن، داعش در نهایت متوجه خواهد شد که در این نبرد پیروز نخواهد شد .

هواپیماهای ائتلاف که اغلب آنها به آمریکا تعلق دارد حملات به مواضع داعش در کوبانی را افزایش داده و از پیشروی آنها مانع شده‌اند.

این ژنرال آمریکایی گفت: ما معتقدیم که حملات هوایی ما به کشته شدن بیش از 600 عضو داعش منجر شده است. من فکر می کنم اگر آنها عقب‌نشینی کنند نشانه این است که تلاش برای پیروزی به اوج خود رسیده است. 

وی افزود: واقعیت این است که ما معتقدیم آنها شکست ناپذیر نیستند .

این ژنرال آمریکایی درباره اختلافات کنونی بین آمریکا و ترکیه درباره سیاست  مرتبط با سوریه اعلام کرد منافع ملی و درخواست‌های ترکیه باید مد نظر قرار داده شود.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.