سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بسیج ،مصداق کامل ایثار و اخلاص است

امام جمعه زرند گفت : ایران اسلامی به برکت وجود بسیجیان، هر روز به پیشرفت های نوینی در سطح جهان نایل و دشمن را مات ومبهوت کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،با گرامیداشت آغاز هفته بسیج افزود : تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام راحل (ره)از الطاف خداوندی است که از بدو تاسیس تاکنون توانسته با اقتدار از مکتب ناب اسلام و کیان و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و نظام حفاظت و پاسداری و دشمنان را ذلیل و خوار کند.

امام جمعه زرندبسیج را مصداق کامل ایثار و اخلاص دانست و افزود ایران اسلامی به برکت وجود بسیجیان، هر روز به پیشرفت های نوینی در سطح جهان نایل و دشمن را مات ومبهوت کرده که نمونه بارز آن ساخت و پرواز اولین پهپاد ایرانی بود که عصبانیت کاخ سفید را بدنبال داشته استو امروز هم با تفکر بسیجی می توان دندان طمع استکبار را کَند و جلوی زیاده خواهی های دشمنان را گرفت .

امام جمعه زرند با تأکید بر تأمل در بحث اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب ، تعاون و همکاری در اجرای برنامه های اجتماعی را مورد تأکید قرار داد وگفت: باید تلاش شود تا کارها هدفمند و با کیفیت انجام شود.

حجت السلام ابراهیمی ، مکتبی بودن و ولایتمداری، وفاداری، هدفمندی، حضور در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب، دشمن ستیزی و سازش ناپذیری، تبدیل تهدید ها به فرصت و حفظ ارزشها، اخلاص، خدمت داوطلبانه و بی اجر و مزد، گمنامی در نام و نشان، ایثار و فداکاری، احساس مسئولیت همگانی، پیشتازی، سادگی و صداقت، نوآوری را از جمله ویژگیهای بسیجیان برشمرد.

انتهاي پيام/ب

برچسب ها: بسیج ، اخلاص ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.