سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروی:

سوت زدن در روزهای پنجشنبه و جمعه برایم شیرین‌تر بود

کارشناس داوری کشورمان گفت: من با برگزاری دربی در روز یکشنبه و غیر تعطیل کاملا مخالم، قضاوت بازی‌ها در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه برایم شیرین‌‌تر بود.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم داوری بسیار تیم خوبی است و جهانبازی داور بسیار مطمئنی بوده و من فکر می‌کنم به وی خیلی کم لطفی شد، چون اگر جهانبازی به دلیل عدم تفاهم از لیست بین المللی خارج شد و داوری بود که حتی می‌توانست 2 داور هم همراه خود به خارج از کشور برای قضاوت ببرد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد، به اعتقاد بنده تیم داوری تیم خوبی است و همچنین ظهیری که یکی از کمک‌های جهانبازی است، بعنوان پدیده‌ داوری معرفی خواهد شد.

اما داوری دربی همیشه سرآمد داوری بازیکنان دیگر بوده و حق‌وردی و فغانی که قبلا هم می‌توانستند گزینه خوبی برای قضاوت این بازی باشند.

پیشکسوت داوری تصریح کرد: امیدورام جهانبازی از امروز به بعد تلفن همراه خود را خاموش کند و تمرین سبک انجام داده و به دور از هر گونه استرس، با آمادگی کامل وارد ورزشگاه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب یکشنبه  برای برگزاری دربی انتخاب خوبی نبود و من خودم روزهای پنجشنبه و جمعه را برای قضاوت بیشتر دوست دارم.

انتهای پیام/



برچسب ها: برگزاری ، دربی ، یکشنبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.