سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

آغاز مرحله جدید ثبت نام حج عمره در کاروانهای استان یزد

مرحله جدید ثبت نام حج عمره در کاروانهای استان یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزیزد مدیرحج و زیارت استان گفت:مرحله اول ثبت نام عمره مفرده سال 93و94ازامروز29/8/93همزمان با12استان دیگر آغازو اولین پروازدرتاریخ 20/8/93واخرین 20/8/93خواهدبود.

شریفی افزود: متقاضیان برای اعزام به سرزمین وحی در سال 94-93 تا تکمیل گروهها از امروز فرصت دارند در دفاتر خدماتی زیارتی مجاز استان یزد یا به آدرس www.fakher.haj.ir ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: برای ثبت نام دارندگان اولویت های اسناد بانک ملت یک تا 350 و همچنین قبوض ودیعه گذاری بانک ملی مربوط به سنوات قبل از 5/1/1386 تنها به شرط تبدیل کردن به کارت های جدید امکان ثبت نام خواهند داشت.

شریفی ادامه داد: درصورت جای خالی اولویت 1 تا 400 در تاریخ چهارم آذرماه و از 1 تا 450 تا هشتم آذرماه و از اولویت 1تا 500 تا دوازدهم آذرماه متقاضیان می توانند برای اعزام به عمره در کاروانها ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد خاطرنشان کرد: این ثبت نام برای اعزام متقاضیان به سرزمین وحی از بیستم آذر ماه 93 لغایت بیستم اسفند 93 و مرحله دوم گروههای اعزامی از بیست و یکم اسفند ماه 93 لغایت بیست وهفتم خردادماه 94 خواهد بود.

این مسوول ادامه داد: اعلام جزئیات گروه های مرحله دوم، به همراه ضوابط و شرایط ثبت نام مربوطه از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

داشتن گذرنامه معتبر با حداقل هفت ماه اعتبار از تاریخ پرواز الزامیست.

شریفی زارچی ادامه داد:56گروه باظرفیت هشت هزاروسیصد وشش نفرکه دراین چندماه اعزام می شوندپیش بینی شده درمرحله اول 23میلیون ششصدوهفتادوچهارهزارریال تا26میلیون وپانصدهزارریال است.

وی افزود :افرادی که دارای فیش بانک ملی ازتاریخ 5/1/86 به قبل هستند وفیش های خود رابه 800هزارتومانی تبدیل کرده اند شامل این ثبت نام می شوند.

انتهاي پيام/ز
برچسب ها: آغاز ، ثبت نام ، حج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.