سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور چشمگیر کشورهای خارجی در نمايشگاه بين المللي صنعت نساجي ایران

استقبال چشمگیری کشورهای خارجی از بیستمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات ، مواد اوليه، منسوجات خانگي، ماشين هاي گلدوزي،نشان دهند روند روبه رو رشد این صنعت مهم و زیربنائی درکشورمان است .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ستاد خبری بیستمین نمايشگاه بين المللي صنعت نساجی ایران؛ این نمایشگاه امسال شاهد افزایش 90 درصدی شرکت های خارجی است که به نظر می رسد بازار ایران را بازاری مهم در منطقه دانسته و بر حضور پر رنگ تر در بازار ایران تاکید دارند.

امسال و در بیستمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات ، مواد اوليه، منسوجات خانگي، ماشين هاي گلدوزي و محصولات نساجي، 11 کشوركره جنوبي، اسپانيا ، ايتاليا ، تركيه ، هندوستان ، هلند، روسیه، چين، تایوان ، آلمان و ژاپن؛ جدید ترین تولیدات و صنایع مرتبط با حوزه نساجی را ارائه کرده اند.

به نظر می رسد صنعت نساجی کشورمان که با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند با این رویداد و استقبال برای سرمایه گذاری، در آینده شاهد زنده شدن دوباره و رشد و بالندگی باشد .

همچنین روز گذشته در بیستمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات ، مواد اوليه و محصولات نساجي برای اولین بار پاویون کشورهای هندوستان و چین در صنعت نساجی، برگزار شد
در این نمایشگاه 330 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که از این تعداد شرکت ، 170 شرکت داخلی و 160 شرکت خارجی هستند. 

بیستمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات ، مواد اوليه ، منسوجات خانگي، ماشين هاي گلدوزي و محصولات نساجي امسال با رشد چشمگیری مواجه شده است به نحوی متراژ نمایشگاه نسبت به سال گذشته صد درصد رشد یافته و همچنین تعداد شرکت های خارجی هم از 92 شرکت سال قبل با افزایش حدود 90 درصدی ، امسال به 160 شرکت افزایش یافته است .

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه  از جمله :ماشین آلات نساجی ، قطعات ، چرخ خیاطی ، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش،انواع منسوجات خانگی شامل: پتو، پارچه های رومبلی وپرده ای،روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، بالش، لحاف ، کوسن، لوردراپه،  پرده ، کرکره و  لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع  نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی،انواع نخ و مواد اولیه نساجی، مشاوره و خدمات مهندسی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، کرکره، لوازم و قطعات، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه) و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته شده است.

به هر حال برگزاری این نمايشگاه می تواند با فراهم کردند زمینه حضور گسترده بسياري از کشورها و شرکتهای فعال خارجی، سبب انتقال آخرین فناوریهای روز جهان به کشورمان شود و همچنین از طرف دیگر کشورمان می تواند با ارائه توانمندی های منحصر به فرد بخش نساجی خود در چنین رویدادی ، مزیت ها و فرصت های خود را در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار دهد. ضمن اینکه برگزاری چنین نمایشگاههائی موقعیت مناسبی را برای آشنائی مستقیم قشر دانشگاهی، پژوهشگران، دست اندرکاران و متخصصان با دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه فراهم کرده و در رشد بخش علمی وانگیزه بخشیدن به ارائه نوآوری در کشورمان موثر واقع شود. 

بیستمین نمايشگاه بين المللي صنعت نساجی ایران تا 29 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 16در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است .

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.