سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشیار: افزایش تیم‌ها کیفیت لیگ را بالا برد

سرمربی تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در خصوص مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری گفت: بالا رفتن تعداد تیم‌ها به کمیت و کیفیت لیگ امسال کمک کرد.

ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: لیگ امسال با توجه به شرکت‌ تیم‌های بیش‌تر ون فرات خوب سرعتی از کیفیت خوبی برخوردار بود اما کاش به جای کمیت در لیگ به کیفیت نیز توجه داشتیم اطلاع رسانی بیش‌تری را انجام می‌دادیم تا تماشاچی و اسپانسر به سمت این رشته جذب شوند.
 
وی در خصوص شرایط آب و هوایی  و زمان برگزاری مرحله آخر لیگ گفت: بازی‌های آسیایی سبب شد تا در برنامه‌ریزی لیگ خلل ایجاد شود  و آن را دیرتر از همیشه برگزار کنند و این مسئله کمی از کیفیت لیگ کم کرد و رکورد‌های رکاب زنان از مرحله پیش پایین ترآمده بود.
 
 وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر لیگ قبل از بازی‌های آسیایی بود قطعا انگیزه رکاب زنان بسیار بالاتر بود اما در مرحله پیش و آخر تنها کسانی که در مسابقات شرکت کرده بودند و مقام کسب کرده بود از انگیزه داشتند.
 
هوشیار در پاسخ به این پرسش که آیا داوری مرحله پیش در این مرحله تاثیر داشته است یا خیر اظهار کرد: تاثیر داوری در بین مرحله بسیار کم‌تر بود اما کسی که عنوان مدیر تیم‌های ملی را دارد و از جایگاه‌ بالایی برخوردار است و نباید در حوزه‌های دیگر ورود پیدا کند و اگر این وظیفه داوری را قبول نمی‌کرد قطعا این حاشیه‌ها در مرحله پیشین اتفاق نمی‌افتاد.
 
هوشیار در خصوص انتخاب‌ ابوحیدری به عنوان سرمربی تیم ملی سرعتی خاطر نشان کرد: حیدری با توجه به تجربه و شناختی که از رکاب زنان دارد یکی از بهترین گزینه‌ها بود و قطعا تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا تایلند کمک خوبی می‌تواند به رکاب زنان سرعتی ملی‌پوش کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.