سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافع تیم ملی ایرلند به باشگاه 100 تایی‌ها پیوست

فقط وین رونی انگلیسی نیست که صدمین بازی ملی خود را جشن می‌گیرد بلکه جان اوشی مدافع تیم ملی ایرلند هم به این افتخار دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، جان اوشی مدافع تیم ملی ایرلند در دیدار ماه گذشته مقابل تیم ملی آلمان در چهارچوب بازی‌های انتخابی یورو 2016، صدمین بازی ملی خود را ثبت کرده بود اما تندیس افتخار وی طی مراسمی شب گذشته و در حاشیه دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی آمریکا به اوشی تقدیم شد.
 
 بر اساس این گزارش: اوشی در صدمین بازی ملی خود مقابل آلمان در دقایق پایانی گل نجات بخش ایرلند را به ثمر رساند و مانع از شکست در برابر ژرمن ها شد.
 
مراسم تقدیر از مدافع تیم ملی ایرلند با پیروزی چهار بر یک مقابل تیم ملی آمریکا همراه شد و خوشحالی وی را دو چندان کرد.
 
اوشی نخستین بازی ملی خود را در 15 آگوست 2001 برای تیم فوتبال ایرلند انجام داد .
 
**اونیل: ایرلند بر روی یورو 2016 متذکر‌شده است
 
مارتین‌ اونیل‌ سرمربی تیم ملی ایرلند پس از پیروزی پر گل 4 بر یک مقابل تیم ملی  آمریکا از عملکرد شاگردانش  تمجید کرد و گفت: این دیدار تدارکاتی برای شناخت بازیکنان جدید تیم بسیار مهم و مفید بود ما نسبت به بازی مقابل اسکاتلند 11 تغییر در ترکیب تیم داشتیم .
 
به ثمر رساندن 4 گل آنهم با تیم دوم ایرلند نتیجه بسیار درخشانی به حساب می‌آیند اما برای ما بازی‌های انتخابی یورو 2016 که قرار است در سال 2015 پیگیری شود اهمیت بیشتری دارد تمرکز ما بر روی راهیابی به یورو 2016 خواهد بود دو بازی  بعدی ایرلند مقابل لهستان و اسکاتلند است و برای صعود ما نقش تعیین کننده دارند پیروزی مقابل تیم ملی آمریکا بر اعتماد به نفس بازیکنان افزوده و اطمینان دارم در دیدارهای آینده هم می‌توانند نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، ایرلند ، تیم ، مدافع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.