سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "اقتصادی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برق رایگان برای هزار مشترک خانگی/ آغاز ثبت نام ازمتقاضیان پنلهای خورشیدی در بام منازل ، استاندارد ملی پنیر خامه ای با چربی گیاهی باطل شد ، ظرفیت انتقال گاز خط چهارم سراسری افزایش یافت و... اسسسسسسسس

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

تصمیمات گذشته برای شرایط کنونی جوابگو نیست/ ساختار نظام بانکی باید اصلاح شود



شافعی تاکید کرد: برای ایجاد تحول و اصلاح ساختار بانکی تصمیمات زمان عادی در شرایط خاص جوابگو نیست و باید برای هر مقطع زمانی تصمیمات مربوط به آن گرفته شود و در تصمیمات قبلی تجدید نظر شود.

تداوم بارش ها در نیمه شرقی و شمالی کشور/ تهران،غبارآلود

 گودرزی گفت: امروز در استان هاي مازندران، گلستان، خراسان شمالي، شمال خراسان رضوي و شمال سمنان ابرناكي،بارش باران، در نقاط سردسير بارش برف و بارش پراكنده در اردبيل، گيلان و جنوب خراسان رضوي رخ خواهد داد.

کاهش 29 درصدی تأخیرات پروازها در 7 ماهه امسال/ تدوین آیین‌نامه حقوق مسافر
 جهانگیریان گفت: میزان تأخیرات پروازها در هفت ماهه امسال نسبت به 7 ماهه سال گذشته کاهش 29 درصدی داشته که این میزان در دو ماهه اخیر بسیار بیشتر بوده است.

برق رایگان برای هزار مشترک خانگی/ آغاز ثبت نام ازمتقاضیان پنلهای خورشیدی در بام منازل مشتركان خانگي متقاضي براي نصب سامانه هاي خورشيدي با مراجعه به شركت هاي توزيع برق مناطق خود، ثبت نام كنند در اين طرح براي 10 هزار مشترك خانگي، سامانه خورشيدي نصب خواهد شد

امكان خريد و ورود هواپيما توسط اشخاص حقيقي و حقوقي فراهم شد
رئيس سازمان هواپيمايي كشوري گفت: به تازگي امكان ورود هواپيما به كشور و تملك آن توسط هر شخص حقيقي و حقوقي داخلي يا خارجي بدون نياز به داشتن مجوز شركت هواپيمايي با رعايت ضوابط مربوط فراهم شده است.

استاندارد ملی پنیر خامه ای با چربی گیاهی باطل شد
 دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: استاندارد ملی پنیر خامه ای با چربی گیاهی باطل شده است.

تجارت و سرمایه گذاری امن در کشورهای اسلامی توسعه یابد
 پنجمین اجلاس سالیانه اتحادیه بیمه گران اعتبار صادراتی و سرمایه گذاری در کشورهای مسلمان موسوم به اتحادیه امان که امسال به میزبانی ایران در تهران برگزار می گردید با برگزاری جلسه مجمع عمومی به کار خود پایان داد.

تنها راه مقابله با تعرضات به حریم خطوط لوله نفت وضع قوانین سختگیرانه تر است
 مدیر منطقه شمال گفت: با توجه به اینکه بیشتر حریم ها را خریداری و تملک شده، اما تعرضات در منطقه بسیار زیاد است و تنها راه، وضع قوانین سختگیرانه است.

ظرفیت انتقال گاز خط چهارم سراسری افزایش یافت

 ظرفیت انتقال گاز خط چهارم سراسری با بهره برداری از واحدهای سوم و چهارم تاسیسات تقویت فشار گاز ارسنجان افزایش یافت.

نرخ 15 ارز افزایش یافت/ کاهش نرخ دلار و پوند

بانک مرکزی امروز، چهار شنبه 28 آبان در حالی نرخ ارزها را اعلام کرد که نرخ 15 ارز افزایش، 17 ارز کاهش و 7 ارز ثابت ماند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.