سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم اندک تولیدکننده داخلی از پروژه ها

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت گفت: بازار کشور محل تولیدکنندگان خارجی است و تمام وزارتخانه‌ها به زبان حامی ساخت داخل هستند ولی درعمل خرید از خارج اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تجریشی عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت در نشست تخصصی حمایت از کسب و کار در صنعت آب و آبفا که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب برگزار شد گفت: تمام وزارتخانه‌ها به زبان حامی ساخت داخل هستند ولی درعمل خرید از خارج اتفاق می افتد و سهم تولیدکننده داخل بسیار اندک است.

وی با اشاره به اینکه  تولیدکننده داخلی باید قیمت، کیفیت و زمان را در تولید خود رعایت کند افزود: در تعریف پروژه‌ها اگر نگاه به ظرفیت داخل نباشد پروژه به گونه ای تعریف می شود که ساخت داخل سهم نداشته باشد.

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت ادامه داد: مدیران کشور باید کار را به سمت ساخت داخل هدایت کنند و از توانمندی‌های تولیدکنندگان داخل کشور استفاده کنند.

تجریشی گفت: در حال حاضر طرحهای زیادی وجود دارد که مصوبه صندوق توسعه ملی را می گیرند و دنبال منابع ارزی هستند که پروژه اجرا شود ولی پروژه به خارج از کشور می رود.


انتهای پیام/
برچسب ها: بازار ، تجهیزات ، خارج ، داخل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.