سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل آسایشگاه کهریزک خبرداد:

1.600.000 تومان هزينه نگهداري هر مددجو کهریزک

مدير آسايشگاه کهریزک گفت : آسایشگاه خیریه کهریزک هزینه ی تامین 1750 مددجوی خود را برعهده دارد که در این میان برای هر مددجوی خود ماهیانه مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان هزینه می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه کهریزک در جمع شركت كنندگان در همايش " دهه ايمني و مسئوليت هاي ما " با بيان اينكه آسايشگاه كهريزك امروز آبروي نظام است ، به شرح چگونگي زندگي و تأمين  هزينه هاي 1750 مددجوي تحت پوشش اين مركز پرداخت .

وي اظهار داشت : بسياري از عزيزاني كه ما در خدمت آنان هستيم روزگاري بزرگ خانواده خود بودند و امروز به هر دليل به اين مکان پناه آوردندو رسالت ماست كه به بهترين وجه ممكن خدمتگذار آنان باشيم تا كمبود خانواده را احساس نكرده و بتوانند با اميد به آينده همچنان به سلامت زندگي كنند .

وي با اشاره به تقدس آسايشگاه در ميان نوعدوست كشورمان تصریح کرد:  باورها و اعتقادات مردم دين باور ماست كه امروز اين مجموعه بزرگ را با اين وسعت و جمعيت هدف همچنان استوار و پا برجا نگهداشته است ، آنان به خوبي مي دانند كه كهريزك خانه و كاشانه ضعيف ترين اقشار جامعه است و بايد با اقدامات انساندوستانه در زندگي بخشي به آنان ثابت قدم باشند .

صوفي نژاد كهريزك را آبروي نظام خواند و ادامه داد: اين مجموعه با ارائه بهترین خدمات ، همواره مورد تأئيد مسئولين عالي نظام  بوده ، از اينرو در مناسبتهاي مختلف شاهد هستيم كه ميهمانان متعددي از مجامع بين المللي همانند يونسكو ، يونيسف و ساير سازمان هاي عام المنفعه و نيز ديگر مقامات بين المللي اين مركز را براي ديدار انتخاب مي كنند .

مدير آسايشگاه با اشاره به شاخص پذيرش در مجموعه عنوان کرد : ملاك پذيرش افراد در اين مجموعه ، فقر و نياز است ، بنابراين در اين راه نيازمند ترين افراد در اولويت هستند.

وي با نگاهي به هزينه هاي جاري نيز گفت : متوسط هزينه ماهانه نگهداري از هر مددجو یک میلیون و 600 هزار تومان بوده كه تنها 50 هزار تومان از هزينه هاي در حال انجام به صورت ميانگين از مددجويان دريافت مي گردد . همچنين تنها 18 درصد از كل هزينه هاي جاري اين مركز توسط دولت و مابقی از محل كمكهاي مردم سخاوتمندمان تأمين مي گردد.

محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه  كهريزك در پايان با تشكر از مساعدتهاي مسئولين خاطر نشان کرد:  اميدواريم تصميمات مسئولان عالي كشور راهگشاي بسياري از مشكلات بوده و بتوانيم شاهد شكوفايي هر چه بيشتر اين مجموعه در ارائه خدمات انساندوستانه به مددجويان تحت پوشش باشيم .

انتهای‌پیام/

برچسب ها: هزینه ، نگهداری ، مددجو ، کهریزک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.