سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب منازل عاملان عملیات شهادت‌طلبانه قدس/ خودداری رژیم صهیونیستی از تحویل اجساد شهدا

ارتش اسرائیل اعلام کرد خانه دو فلسطینی که دیروز اقدام به عملیات شهادت طلبانه در شرق قدس اشغالی نمودند را تخریب کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، در پی خودداری رژیم صهیونیستی از تحویل اجساد غسان و عدی ابوجمل، عاملان عملیات شهدات طلبانه روز گذشته در بیت المقدس که منجر به هلاکت 5 تن از صهیونیست ها گردید، تنش‌ها در بیت المقدس افزایش یافته است.

منابع رسانه ای فلسطینی اعلام کرده اند که درگیری هایی در ساعات پایانی شب گذشته در منطقه جبل المکبر به محض اعلام عدم تحویل اجساد دوشهید عملیات استشهادی روز گذشته به علت عدم تکمیل تحقیقات، به وقوع پیوست.

شاهدان عینی اعلام کرده اند که نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به این منطقه با بمب های دودزا کرده و به خیمه عزای این دوشهید یورش بردند که منجر شد تا عده ای از افرادی که آنجا حضور داشتند دچار حالت خفگی شوند.

همچنین در کنار این حمله، در نزدیکی روستای رام در شمال بیت المقدس نیز درگیری هایی با نیروهای رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست و نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به حملات گسترده نمودند.

از سوی دیگر نیروهای رژیم صهیونیستی خانه شهید عبدالرحمن الشلودی واقع در منطقه البستان در بیت المقدس را منفجر کردند.

الجزیره به نقل از خبرنگار خود در قدس اشغالی گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی با همراهی یگان مهندسی مواد منفجره به خانه شهید شلودی حمله و اقدام به تخلیه ساکنان این خانه و برخی خانه های مجاور کرده و در آن بمب های انفجاری کار گذاشتند.

گفتنی است، شهید شلودی (21 ساله) که در 22 ماه اکتبر به شهادت رسید از سوی رژیم صهیونیستی متهم شده بود که اقدام به زیر گرفتن تعدادی از شهرک نشینان کرده است.


انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.