سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از بازی مقابل کره جنوبی گفتند

برخی بازیکنان تیم ملی ایران از وقایع فوتبال مقابل تیم ملی کره و کیفیت این بازی گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بازیکنان تیم ملی ابران از وقایع فوتبال مقابل تیم ملی کره و کیفیت این بازی گفتند.

ابراهیمی: کره‌ای‌ها دوست نداشتند شکست بخورند

امید ابراهیمی ملی‌پوش فوتبال پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی در جمع خبرنگاران گفت:بازی خوبی بود و توانستیم به برتری برسیم و خوشحالیم که هواداران از این پیروزی شادمان شدند.

وی گفت:امیدوارم در بازی‌ های بعدی موفق باشیم و تلاش‌ خود را بیشتر خواهیم کرد.

وی اظهار داشت:‌به هر حال آنها برای سومین بار بود که شکست می‌خوردند دوست نداشتند ببازند.

ابراهیمی ادامه داد:آنها تلاش زیادی کردند که پیروز شوند.کره‌ای‌ها به خاطر اینکه عقب مانده بودند هیجان زیادی داشتند و اعتراض می‌کردند. در نیمه اول تحت فشار بودیم و بازی را کنترل کردیم که این مسئله اهمیت داشت. در نیمه دوم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کردیم.

بازیکن استقلال در خصوص دربی اعلام کرد: فردا سر تمرینات حاضر خواهیم شد و تلاش می‌کنیم تا دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنیم. با اینکه چند وقتی بود که دیدار دوستانه نداشتیم اما عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتیم.

جهانبخش: کره‌ای‌ ها برای جبران شکست‌ها آمده بودند

علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: کره جنوبی بعد از 2 باخت برای جبران شکست‌ ها آمده بود.بازی خیلی خوبی بود مخصوصا در نیمه دوم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بعد از 2 بازی خوب در جام جهانی امروز هم توانستیم کره جنوبی را ببریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: من امروز وظیفه ای که داشتم را سعی کردم به نحو احسن انجام دهم. می خواستیم کره را در زمین خود نگه داریم . موقعیت های خوبی داشتیم.امیدوارم که شرایط خودم هم در ادامه بهتر شود. جام ملت ها میدان بزرگی است و سعی می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

این بازیکن در مورد اینکه دوست دارد به تیم های پیشنهادی اش برود گفت: پیشنهادهایی دارم اما فعلا نمی خواهم تیم های بزرگ را انتخاب کنم . باشگاه هم چیزی را رسمی اعلام نکرده است. دوست دارم شرایط خوب خودم را حفظ کنم.

وی افزود: قطعا دوست دارم در آینده در تیم های بزرگ اروپایی بازی کنم. ولی فعلا تصمیم تازه ای ندارم.

این بازیکن در مورد اینکه نظرش در مورد دربی ۷۹ چیست، گفت: قطعا همه دوست دارند که هواداران زیادی به ورزشگاه بروند و از بازی لذت ببرند. به نظر من فرقی نمی کند چه تیمی ببرد و چون الان خودم در ایران بازی نمی کنم نمی توانم در این باره چیزی بگویم.

تیموریان: شاید درگیری‌ برای کره‌ای‌ها غیر طبیعی بود، اما برای من عادی بود


آندرانیک تیموریان گفت:پس از چند ماه نتیجه قابل قبولی مقابل کره جنوبی به دست آوردیم. درست است که برخی دقایق بازی دست کره‌ جنوبی بود اما ما هم تاکتیک خود را داشتیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

وی ضمن تاکید بر اینکه در تیم ملی بازی دوستانه معنی ندارد ادامه داد:‌ در فوتبال بازی دوستانه برای تیم ملی وجود ندارد و همه بازی‌ها رسمی است. همه بازیکنان تلاش می‌کنند به برتری برسند. رفتار کره ای ها این موضوع را تایید می کند زیرا با اندیشه برد به میدان آمده بودند.

ملی پوش فوتبال ایران در مورد درگیریهای پایان بازی گفت: شاید این مسئله برای آنها طبیعی نباشد اما برای من طبیعی است.

 
 اشکان دژاگه : درست است که کره بیشتر حمله می‌کرد اما ما  بردیم

 
وی ادامه داد: بازی تدارکاتی خیلی خوبی انجام دادیم. کره هم تیم خیلی خوبی است که در جام ملت‌ها فکر می‌‌کنم تا فینال صعود کند. ما 2 بار کره جنوبی را برده بودیم و این برد ما را خیلی خوشحال کرد. در نیمه دوم هم توانستیم بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و گل زدیم.
 
دژاگه گفت: بازی ایران و کره همیشه بازی خوب و جالبی است، امروز هم بازی خوبی بود. آنها 2 بار در مقدماتی جام جهانی به ما باخته بودند. ما نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و در جام ملت‌ها هم بازی‌های خوبی ارائه خواهیم کرد. با تمرینات خوب برای تیم ملی می‌توانیم بهتر شویم. کی‌روش می‌داند که چه می‌کند و بازیکنان ما هم سعی می‌کنند که بهتر تمرین کنند.
 
دژاگه در مورد درگیری با بازیکن کره در جریان بازی گفت: من دیدم که کمک داور به نفع ما پرچم زده است و می‌خواستم توپ را بردارم و کرنر بزنم که بازیکن کره نمی‌دانم شماره چند بود آمد تا توپ را بگیرد و وقتی از داور پرسید که توپ باید برای کدام تیم باشد عذرخواهی کرد.
 
برچسب ها: جام ، ملتهای ، آسیا ، کره ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
صمد
۰۹:۵۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
به نظر بنده بازي زيبايي نبود ولي حضور بازيكنان بسيار جوان در تيم ملي و گل زدن سردار آزمون با 19 سال سن جذاب بود و اميدوارم كه حضور بازيكنان جوان در تيم اينده تيم ملي را بهبود دهد.
جمال
۱۸:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
موقعيتهاي ايران به مراتب خطرناك تر بود مهم نتيجه بود كه گرفتيم جطوريش مهم نيست مهم اينه كه كره را برديم اونم 3 بار پشت سر هم من از تاكتيك ها و انتخاب هاي كيروش خوشم مياد مطمئن باشيد با همين تاكتيك جام را ميبريم والسلام
جمال ارشدی
۱۸:۰۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
درود بر شما.
آقای کی روش و کریمی تیم خوبی ساخته اند
به امید آنکه تیم خوبی راهی استرالیا شود.
شاهرخ
۱۶:۵۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
یاد بازیکنان قدیمی بخیر -من عاشق خاک پور بودم شاهین بیانی شاهرخ بیانی عابدزاده و سرشناسان دیگر که واقعا فوتبال بازی میکردند العان همه یازیکنان بخاطر پول و مقامشون به میدان میرند و نتیجه هم میشه این که فوتبالمون روز به روز بدتر میشه بازی مقابل کره را هم میتونم بگم شانس یار ما بود وگرنه کره برتر بود
امیررضا
۱۶:۵۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
اشکان بهترینی
عالی بود
البته فقط اشکان خوب بود
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
خیلی خوب بود دمتون گرم
عرفان
۱۱:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
بازی کره را خراب کردیم.
racist
۰۷:۳۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
اصلا بازی دلچسبی نبود حیف از دورانی که علی دایی، میناوند،عزیزی،عابدزاده و ... فوتبال بازی می کردند، حیف
استاد چگن
۰۷:۰۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
سردار عالی بودی البته اشکان هم عالی بود