به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابراهیمی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که در جمع مدیران کمیته های ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات ایران سخن می گفت ، ضمن اعلام این مطلب افزود : در گذشته شرکت مخابرات ایران دولتی و انحصاری بود ، از این رو شاید ارزیابی عملکرد جدی گرفته نمی شد ، امّا در شرایط رقابتی و خصوصی باید به این مهم اهمیت ویژه ای بدهیم و همه امور شرکت اعم از مزایا ، پاداش و ارتقاء باید براساس ارزیابی ها صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد : ارزیابی باید نهادینه و در قالب کمیته های مشخص و ساختار تعریف شده علمی پیگیری شود. ما باید هدف ارزیابی را برای خودمان ترسیم و برای استان ها تبیین کنیم تا به خوبی اجرا شود. وی گفت : هیچکس نباید از ارزیابی ترسی داشته باشد. بلکه آنــــرا یک گام مثبت برای افزایش بهره وری و ارائه خدمات بهتر بدانیم.
انتهای پیام/