سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی برگزار شد

دهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با حضور استادان و کارشناسان و متخصصین این حوزه 27 آبانماه در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در حوزه منابع انسانی، بین آنچه در مفاهیم و عناوین در سطوح صنعت گفته می‏شود و آنچه در بنگاه‏ها دیده می‏شود، فاصله است.

دکتر کرمانشاه با بیان این مطلب افزود: مسئولیت مشترک همه مدیران منابع انسانی، تعامل با سایر منابع مرتبط و نزدیک به مدیریت است.

وی تاکید کرد: ساختار تصمیم‏ گیری در مورد منابع انسانی در سال‏های اخیر متحول شده و همه مدیران در فرایندهای جذب و نگهداری، آموزش و ایجاد سیستم‏های انگیزشی، مسئول هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با توضیح درباره مفهوم توسعه منابع انسانی اظهار داشت: در گذشته، نگاه به انسان در بنگاه‏ها نگاهی ابزاری و کمی بود که در جهت کسب بیشترین سود در کسب و کار به خدمت گرفته می‏شد.

دکتر کرمانشاه افزود: امروز در توسعه منابع انسانی سازمان‏ها، تاکید بیشتری بر تعهد و انگیزش قلب‏ها و ذهن‏ها با توجه به پیچیدگی‏های وجود انسان می‏شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: امروزه سازمان‏ها نیز مانند گذشته یک ماشین اداری بوروکراتیک و یکنواخت نیستند که با فرماندهی یک نفر فقط به دنبال کسب سود باشند؛ بلکه سازمان، مفهومی پیچیده است و افراد هر روز با تغییر مدل های ذهنی، بر مبنای تفسیر از محیط فعالیت می‏کنند.

دکتر کرمانشاه افزود: امروز نگاه به توسعه منابع انسانی، نگاهی استراتژیک، جمعی و چالشی است.

وی در پایان پایه اقتصاد مقاومتی را نگاه به انسان، سازمان و استراتژی توسعه منابع انسانی دانست که مسئولیت مشترک همه مدیران است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.