سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن فوتوالی:

در اولین اعزام رسمی سربلند شدیم/ نایب قهرمانی بازیهای ساحلی باعث توجه بیشتر به فوتوالی می شود

رئیس انجمن فوتوالی گفت: در اولین اعزام رسمی تیم ملی فوتوالی سربلند شد و خوشحالیم که پاسخ اعتماد کمیته ملی المپیک و فدراسیون انجمنهای ورزشی را با نایب قهرمانی در بازیهای آسیایی ساحلی دادیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛"سید حسین موسوی شفیق"  با بیان این مطلب افزود: سطح بازیهای ساحلی با حضور دو تیم قدرتمند و مجرب تایلند و امارات بالا بود و ما با تیمهایی مصاف دادیم که برای حضور در این رقابتها تدارک ویژه ای دیده بودند.

وی اظهار داشت: تیم قدرتمند تایلند مدت 6 سال است که از هدایت یک مربی برزیلی بهره می گیرد و برای شرکت در بازیهای ساحلی سه ماه در برزیل اردو برپا کرده بود، تیم امارات هم 45 روز در برزیل اردو داشت و حتی قبل از این مسابقات میزبان تورنمنت چهار جانبه ای با حضور تیمهای قدرتمند پرتغال، برزیل و ایتالیا بود و ما نمایش فوق العاده ای برابر این دو تیم مطرح داشتیم.
 
رئیس انجمن فوتوالی درخصوص تدارک انجام شده برای حضور در این رقابتها گفت: ما علاوه بر برگزاری اردوهای مستمر در کشور در تورنمنت لنکاوی مالزی حضور پیدا کردیم که اکثر تیمهای حاضر در بازیهای ساحلی در آنجا شرکت کرده بودند و در مجموع تیم محک خوبی خورد و با آمادگی و شرایط قابل قبولی در تایلند حضور یافت.

او اضافه کرد: در دیدار فینال با تایلند با وجود اینکه جو ورزشگاه و شرایط به نفع تیم میزبان بود ولی نبرد پایاپایی با این تیم داشتیم و اگر وضعیت یکسان بود حتی می توانستیم از این تیم پرقدرت پیشی بگیریم.

وی کسب عنوان نایب قهرمانی در بازیهای آسیایی ساحلی را بسیار مفید خواند و تصریح کرد: بی شک رسیدن به این عنوان درخور توجه شرایط فوتوالی را در سطح کشور تغییر خواهد داد و توجه و علاقه مندی ورزشکاران این رشته را دو چندان خواهد کرد.

موسوی شفیق اذعان داشت: در حال حاضر فوتوالی در 14 استان فعالیت دارد و البته چند استان دیگر هم برای فعالیت در این رشته اعلام آمادگی کرده اند و مسلما این رشته جذاب و پرطرفدار که در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.