سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورحسن: استقبال تماشاگران از لیگ برتر مطلوب است

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: استقبال تماشاگران از دو هفته نخست لیگ برتر والیبال بسیار مطلوب بوده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ منوچهر پورحسن افزود: افتخارآفرینی نمایندگان والیبال ایران در آسیا و جهان باعث افزایش علاقمندان به ورزش والیبال شده است به گونه ای که تماشاگران بیشتری امسال نسبت به سال پیش در سالن های والیبال حضور می یابند.
 
پورحسن تصریح کرد: در دو هفته مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران مشکل خاصی نداشتیم و آماده برگزاری هفته سوم این رقابت ها در روز چهارشنبه هستیم.
 
وی با بیان اینکه این هفته دیدارهای لیگ برتر و لیگ دسته یک زنان و مردان آغاز و پیگیری خواهد شد، گفت: در برخی از شهرهایی مانند مشهد و ارومیه که در هر چهار دوره این رقابت ها نماینده دارند، تداخل مسابقات داریم که باید با برنامه ریزی مناسب برطرف شود.
 
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در باره مسابقات باشگاه های دسته یک مردان نیز گفت: تیم کرمانشاه از حضور در این رقابت ها انصراف داده است و مسابقات این دسته با حضور 17 تیم پیگیری خواهد شد.
 
وی در باره علت انصراف تیم کرمانشاه دو روز قبل از آغاز این مسابقات گفت: مسئول هیات والیبال کرمانشاه تغییر کرده است و این تصمیم در هیات جدید گرفته شده است. البته این استان هزینه ثبت نام را نیز پرداخت کرده است و احتمالا در مسابقات زیر گروه شرکت خواهند کرد.
 
پورحسن در باره مسابقات لیگ دسته یک زنان نیز گفت: این رقابت ها نیز با حضور هشت تیم به صورت متمرکز آغاز خواهد شد که گروه دوم از 28 آبان ماه در آباده به میدان می روند. گروه اول نیز از پنجم آذرماه در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. البته امکان دارد نماینده ای از کرج نیز به گروه یک دسته یک زنان افزوده شود و تعداد تیم های این گروه را به پنج تیم برساند.


انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، لیگ ، برتر ، هفته ، سوم ، رییس ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.