سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آبی‌پوشان در صورت پیروزی در دربی پاداش ویژه می‌گیرند/ حضور کرار در لیست سیاه استقلال کذب است

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه در صورت موفقیت آبی‌پوشان در دربی پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته است.

سیدسعید افجه‌ای در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره مذاکرات انجام شده در بین اعضای هیات مدیره استقلال اظهار داشت: در این مذاکرات که بین اعضای هیات مدیره استقلال صورت گرفت همه به جز نجف‌نژاد حضور داشتند و تقریبا تمام وقت به شنیدن نظرات اعضا درباره مسائل فعلی و پیش روی باشگاه گذشت و به تصویب مصوبه خاصی منجر نشد.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: موضوعاتی که بیشتر پیگیری شد مربوط به بررسی بودجه و تعهدات باشگاه بود و در ادامه بحث مفصلی درباره خصوصی‌سازی باشگاه مطرح شد که بیشتر وقت را هم به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: درنهایت اعضا به این توافق رسیدند که اسناد مربوطه نیاز به کارشناسی بیشتری دارد و هنوز مدارک آماده نیست و پس از بررسی مجدد و تکمیل مدارک به مراجع ذی‌صلاح ارائه می‌شود.

افجه‌ای درباره اینکه آیا پاداش برای آبی‌پوشان پایتخت درصورت موفقیت در دربی پیش‌بینی شده است یا نه؟ اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی هیات مدیره حمایت از کادر فنی و بازیکنان است که ما در چهار چوب آیین‌نامه پاداش ویژه‌ای برای برد در دربی در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم در صورت موفقیت، آن را به آبی‌پوشان پرداخت کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود اگر کرار تا روز سه شنبه به ایران نیاید در لیست سیاه قرار خواهد گرفت یا نه؟ افزود: این موضوع صحت ندارد و خبرهای منتشره درباره قرار گرفتن کرار در لیست سیاه مازاد  آبی‌پوشان کذب است.

انتهای پیام/

برچسب ها: معضل ، توافق ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.