سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مدیریت بحران پلیس راهور در تهران قدیم اجرا می‌شود

ستاد مدیریت بحران منطقه 12 گفت: طرح مدیریت بحران به منظور امداد رسانی به موقع پرسنل راهنمایی و رانندگی هنگام وقوع بحران‌های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در پلیس راهور منطقه 12 اجرا می‌شود.

دانیال محمد حسینی دبیرو جانشین‌ شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:اجرای طرح مدیریت بحران و امداد  و نجات در پلیس راهور منطقه 12 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور آماده سازی پرسنل راهنمایی و رانندگی و امداد رسانی به موقع هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در پلیس راهور منطقه 12 در دست اجرا است.
 
 محمد حسینی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان مدیریت بحران منطقه 12 با حضور در پلیس راهور این منطقه اقدام به آموزش مدیریت بحران و امداد و نجات به پرسنل راهنمایی و رانندگی خواهند کرد.
 
 وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح مدیریت بحران و امداد نجات در پلیس راهور منطقه 12، برگزاری بحران و امداد و نجات، توزیع اقلام آموزشی، بروشور و پکیچ‌های آموزشی مدیریت بحران و امداد و نجات از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمد حسینی خاطر نشان کرد: اجرای طرح چادر زنی  و کار با تجهیزات امداد و نجات در بازار بزرگ تهران، باز آموزی گروه‌های  دوام محلات 13 گانه منطقه 12 در بازار بزرگ تهران از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.