سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب‌های اجتماعی محلات قدیمی منطقه 12 بررسی می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 از بررسی آسیب‌های اجتماعی محلات قدیمی این منطقه خبر داد.

 محمد باصری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح بررسی آسیب‌های اجتماعی محلات قدیمی منطقه 12 و تأثیر انجمن‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت مشارکت‌های مردمی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 12 در دست اجرا است.

باصری اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره مشارکت‌های اجتماعی، انجمن‌ها و NGOهای مردمی و محلی به منظور بررسی آسیب‌های اجتماعی محله‌های قدیمی منطقه 12 مشارکت‌ و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح بررسی آسیب‌های اجتماعی و تأثیر انجمن‌های مردمی و محلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری هم‌اندیشی‌های محله‌ای در محلات 13 گانه منطقه 12 به ویژه محلات قدیمی هرندی و کوثر، اجرای طرح پژوهشگر محله از اقدامات اجرایی این طرح است.

باصری خاطرنشان کرد: شناخت ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی از نگاه شهروندان محله، ارائه راهکارهای عملی و شهروندان، ارائه پیشنهادها و نظرهای شهروندان در برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌های مدیران محله و مسئولان شهری در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ساخت مسائل و مشکلات مشترک و تأثیرگذار محله‌ها بر نظام شهری، ارتقای ارتباط و مشارکت‌های نهادی علمی، دانشگاهی، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران محله و شهروندان ارتقای سطح علمی و تخصصی پژوهشگران محلات از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آسیب ، محله ، معاونت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.